LIVE @ Paradigm (Groningen) 21.04.2017

luluzero

Animistic Beliefs
Lid sinds
24 Maart 2017
Berichten
70
Locatie
Rotterdam
Vorige week hebben Marvin en ik (Animistic Beliefs) met Noodlebar Soundsystem een live set gespeeld bij Paradigm club in Groningen. Wat een ervaring was dat! Super toffe club, lekker industrieel met een goede sfeer.

Bij dit optreden hebben wij gebruik gemaakt van deze gear:
Roland TR-606
Roland SH-101
Roland TR-808 clone (Acidlab Miami)
Eurorack Modular
Elektron Octatrack (Livelooping van de modular en TR909 samples)

Geen laptops en geen DJ-set!:engel:

Wat een kutzooi is dat om steeds mee te nemen btw :p

Deze performance is opgenomen en ik wilde deze graag met jullie delen! Hoop dat jullie het tof vinden!:okdan:

https://soundcloud.com/animisticbeliefs/live-paradigm
 
Ik heb het hele uur uitgeluisterd.. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het maar zus en zo vond.. Ik vond sommige stukken wel erg repetitief.. het duurt allemaal zo lang voordat er verandering in komt. Ook van de overgangen was ik geen voorstander. Wat ik wel goed vind zijn sommige originele geluiden die je gebruikt. Maar ik had meer verwacht van Techno, zoals je zegt is het eerder industrial. Het heeft me niet verveeld hoor, integendeel, maar ik zou de set geen twee keer luisteren. Ken je shee-fit ? Die haar muziek heeft het wel denk ik, je zou meer die richting moeten uitgaan, vind ik :



Maarja, dat is ook meer Schranz dan ordinaire Techno.. misschien ligt het wel aan mij. Alleszins top dat je daar hebt mogen optreden in Groningen. Dat wil zeggen dat je goed bezig bent.

Succes verder.. :)
 
Ik heb het hele uur uitgeluisterd.. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het maar zus en zo vond.. Ik vond sommige stukken wel erg repetitief.. het duurt allemaal zo lang voordat er verandering in komt. Ook van de overgangen was ik geen voorstander. Wat ik wel goed vind zijn sommige originele geluiden die je gebruikt. Maar ik had meer verwacht van Techno, zoals je zegt is het eerder industrial. Het heeft me niet verveeld hoor, integendeel, maar ik zou de set geen twee keer luisteren. Ken je shee-fit ? Die haar muziek heeft het wel denk ik, je zou meer die richting moeten uitgaan, vind ik :

Videoset Fernanda Martins & Sheefit - 4 deck set - @ Apokalypsa: 15 Years (Brno/CZ) - YouTube

Maarja, dat is ook meer Schranz dan ordinaire Techno.. misschien ligt het wel aan mij. Alleszins top dat je daar hebt mogen optreden in Groningen. Dat wil zeggen dat je goed bezig bent.

Succes verder.. :)


Hey Gloomer! Leuk dat je even de moeite neemt om een reply te doen haha. Stel ik op prijs.

De opgenomen set is een live improvisatie! Alles wat je hoort is ter plekke met onze gear gemaakt. Voor soepelere overgangen moet ik inderdaad wat meer oefenen. Dus dat ga ik ook zeker doen!

De set die je stuurt is inderdaad wat meer richting schranz haha vind ik heel nice om te horen in de club, Maar minder leuk om zelf te maken. Ben zelf meer van de Drexciya en Jeff Mills hehe.

Paradigm was inderdaad heel nice om te spelen! Zou dat graag weer doen.:D

Thanks voor je feedback!
 
Back
Top