Klinq - Falling (Live) techno / spacey breakbeats

SV

Stamgast
Lid sinds
20 april 2016
Berichten
102
Locatie
Nijmegen
Gister weer een nieuwe jam opgenomen, tevens de eerste op mijn nieuwe Youtube kanaal.

Het is een melodische breakbeat track en wat diepe hypnotiserende techno. Ben de laatste tijd flink bezig de Nord Lead A1r onder de knie te krijgen, en icm de Octatrack zijn er toffe dingen mogelijk (midi cc P-locks!!)
Met beeld dit keer dus, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D

 
Tof man. Ik word alleen een beetje kriegel van het tikje aan het begin van de snaresample in dat breakstuk. Maar dat is bijzaak.


Echt he.. Daar baal ik ook van :( Als je m eenmaal hoort is ie erg storend..
Heb m inmiddels weg kunnen werken in het Octratrack project gelukkig. Maar in deze opname is het lastig weg te werken helaas.

Thanks voor de feedback mensen, binnenkort meer jams 8)
 
Lekker bezig Wouter! Ik vind de 2e helft erg vet, maar als mede Octatracker krijg ik wel een beetje kramp in mijn arm als ik hier naar kijk ;)
 
Echt mooi die breaks in die beats in het begin
echt een eigen twist of draai maak je van
Klinkt echt lekker !!!!!
Mooie bekende classic sounds zitten er in
Maar het valt mij vaak om met deze live sets dat na een tijdje de spanning er uit is dat moet er natuurlijk wel in blijven
Vette opbouw in het begin maar later word het iets meer saai vind ik persoonlijk
 
Echt mooi die breaks in die beats in het begin
echt een eigen twist of draai maak je van
Klinkt echt lekker !!!!!
Mooie bekende classic sounds zitten er in
Maar het valt mij vaak om met deze live sets dat na een tijdje de spanning er uit is dat moet er natuurlijk wel in blijven
Vette opbouw in het begin maar later word het iets meer saai vind ik persoonlijk

Hey thanks 8)
Het 2e deel is echt meer techno, en daar moet je van houden idd. Het 2e gedeelte is ook echt meer een andere track, maar was bezig met de opname en heb besloten het 2e stuk er ook aan te laten.
Bedankt voor je feedback!
 
Back
Top