• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop een Yamaha PSR-S970

kimbo

Ingeburgerd
Lid sinds
14 mei 2010
Berichten
33
Locatie
Delft
Ik heb te koop een Yamaha-psr-S970.
Ik doe hem weg omdat ik over wil stappen naar een stage piano.
Het keyboard heeft geen schade of krassen en er heeft altijd een handdoek over gelegen als hij niet gebruikt werd.
Gekocht eind 2015.
Nog anderhalf jaar garantie en 2 pro expansion pack: Euro Dance en Church Christmas en 10 Tygos pro style mappen.

Ik wil er 1400 euro voor hebben

  • aantal toetsen: 61 (aanslaggevoelig)
  • controllers: pitchbend, modulatie, programmeerbare pads en draaiknoppen
  • display: 7 inch TFT (kleur)
  • AWM Stereo Sampling
  • polyfonie: 128
  • aantal klanken: 989 + 41 drumkits + 480 XG Voices
  • speciale klanken: 131 S.Art!, 30 Mega, 31 Sweet!, 74 Cool!, 89 Live!, 30 Organ Flutes
  • uit te breiden met nieuwe klanken (wavedata: max 512 MB)
  • honderden ingebouwde effecten
  • 450 ritmes/styles, DJ-styles
  • arpeggiator
  • +/- 128 MB Expansion Audio Style
  • 16-track sequencer
  • aansluitingen: hoofdtelefoon, microfoon, MIDI, Aux-in, Line-out, voetpedaal, USB, RGB-out
  • versterking: 2x 15W
https://www.marktplaats.nl/wijzigAd...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
 
Back
Top