• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK Rokit 5 G3 | Yamaha Reface CS | Roland Boutique K-25m

Coyote

Stamgast
Lid sinds
24 januari 2004
Berichten
135
Locatie
Las Vegas
Te koop aangeboden:

Set van 2 KRK Rokit 5 G3 (Wit) monitor speakers
200,- euro

Klinken even mooi als dat ze er uit zien!

Yamaha Reface CS synthesizer
299,- euro

Perfect voor snelle ideeën! De Super Saw klinkt fantastisch en de mini keys en speakers zijn van hoge kwaliteit.

Roland Boutique K-25m keyboard
50,- euro

Ik had het mee besteld bij mijn Boutique synth in februari, maar verder dan even aansluiten is het nooit gekomen. Ik gebruik de synth zelf in de praktijk met een groter midi keyboard.


Voor alle 3 geldt: Eerste eigenaar, in nieuwstaat en alleen thuis gebruikt in rookvrije ruimte. Ook is alles compleet inclusief de originele verpakking.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag :)

-
 

Attachments

  • krk1.jpg
    krk1.jpg
    459,4 KB · Bekeken: 123
  • krk2.jpg
    krk2.jpg
    25,8 KB · Bekeken: 95
  • krk3.jpg
    krk3.jpg
    23,6 KB · Bekeken: 95
  • krk4.jpg
    krk4.jpg
    30,4 KB · Bekeken: 97
  • cs1.jpg
    cs1.jpg
    27,2 KB · Bekeken: 100
  • cs2.jpg
    cs2.jpg
    497,5 KB · Bekeken: 100
  • cs3.jpg
    cs3.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 93
  • boutique2.jpg
    boutique2.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 93
  • boutique3.jpg
    boutique3.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 97
  • boutique4.jpg
    boutique4.jpg
    497 KB · Bekeken: 97
De KRK's blijven bij nader inzien behouden en voor dit moment dus niet meer beschikbaar.

Yamaha Reface CS nog beschikbaar:
250,- euro

In nieuwstaat en helemaal compleet.
 
Back
Top