Voor de grote beurs : roland modulaire system 700

Heftig! Beetje jammer van de deksels (dat ie er nog zo mooi uitziet, hij zal niet in het schuurtje gestaan hebben :D ).
 
Klinkt de 700 beter dan de 100? Ik heb één keertje kort een 700 gehoord, maar niet genoeg om me er een beeld van te vormen. Wel erg indrukwekkend om te zien
 
Ja, hij klinkt VET. Alleen het filter is niet helemaal mijn smaak.
 
in 2005-6 stond bij the music house een roland 700 main cabinet voor eur4400 of 4800...
dat vond ik toen iets te gortig maar in vergelijking met het hele system nu was dat peanuts :P

Aries 300....
 
Ik las net dat Behringer ook deze synth aan het namaken is.
Komt bij Bax te liggen voor 49.95E
 
Ja, hij klinkt VET. Alleen het filter is niet helemaal mijn smaak.


hij klinkt allesbehalve vet,hoe kom je daarnou bij :dubbel:

wel lekker organisch maar vette moogbassen is kompleet onmogelijk,ADSRs veel te trage attack,mega harmonische vervorming in de vca's

en idd het filter is vrij slecht zelfs,behalve de multimode vcf,die mag er best zijn.

(er zijn twee versies trouwens,de latere heeft BA vca's zoals die van de 100M,die klinkt strakker,de oude is met CA3080's en die is echt papperig,in de latere is ook de ringmod anders en de filters iets gewijzigd,de rest is idem)
 
Zelf een middagje bespeeld bij diezelfde Music House. :D
 
ik heb er 2 gehad,een muur vol dus

als je niet meer onder de indruk bent van de looks en dan goed beseft hebt wat die kan en hoe die klinkt VS ander spul dan weet je pas echt wat het is.

neem 2 moog minimoogs,maak ze modulair en koop een doepfer sequencer,blaast zo die hele 700 weg.
 
Ik kon de zijvleugel indertijd van Music House kopen, maar heb ervan afgezien omdat ik vond dat ik hetzelfde geld beter kon investeren in iets nieuw modulairs. Ik vind het meegenomen als een modular vet klinkt, want vette klanken kun je altijd vermageren, maar noodzakelijk voor effecten, waar ik ze voor gebruik, is het niet.
 
Voor 100k pond kan je bij Moog een custom modular van gelijkaardige grootte laten bouwen, heb je meteen een piece unique. :)
 
Als je zoveel geld hebt, doe je dat gewoon eventjes erbij :-)
Zijn een beetje terug bij af , een synth voor de prijs van een huis
Jammer , was net te laat om mee te kunnen bieden ....
 
Back
Top