• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Shure LensHopper VP83F richt mic recorder

cuba7000

Ouwe rot
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.491
Locatie
Rotterdam
Mischien niet helemaal synth gerelateerd ,maar ik heb dmv van deze recorder ,heel wat samples gemaakt

(ik weet niet of de ad kan blijven staan ?? Mods >)

het gaat om een Shure richt microfoon met ingebouwde recorder

Shure LensHopper VP83F cam-mic recorder

een audio recorder met richt microfoon for super schone audio, je lust de audio door naar je DSLR etc, ook daar is de audio schoner omdat je deze mic/recorder line level kan uitsturen (mic level kan ook )

level van je audio ,kan je simpel in kleine stapjes aanpassen, ook zie je een goed zichtbare level meter, batterijen gaan +10uur mee. er gaan micro sd kaartjes in

ook zit er de dead cat bij ,die je normaal er los bij moet kopen

ik heb ook nog de orginele doos etc erbij.

nieuw prijs 337,-(mic recorder) en 40 ,--(dead cat) mag weg voor de helft = 188,--
 

Attachments

  • Screen Shot 2017-02-08 at 09.58.59.jpg
    Screen Shot 2017-02-08 at 09.58.59.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 61
Back
Top