Pakketverzend bedrijven en hun diensten

Ik ben zelf ook een paar jaar postbezorger geweest, het was mooi werk maar wel fysiek zwaar en flink onderbetaald. De tijden die je betaald kreeg waren standaard veel te krap. Gevolg elke werkdag onbetaald overwerk. Het is niet goed te praten maar wel te verwachten dat sommige minder plichtgetrouwe postbezorgers hun misgelopen inkomen dan door het bestelen van klanten compenseren. Dat zal er mee te maken hebben. Los van het feit dat er hoe dan ook altijd wel rotte appels bestaan.
 
Helemaal mee eens, de situatie die je omschrijft (structureel onbetaald overwerk, en sowieso onderbetaald) is ook "gewoon" misdadig, anders kun je het niet noemen.
 
Laatst via DHL een pakketje van Bax ontvangen die overduidelijk in z’n geheel geopend was om te zien of er wat waardevols in zat (je zag aan vorm van de doos dat hij met de hand was geopend, het was niet dat de tape los kwam door transport). Gelukkig was het maar een kinderkeyboard twv 50 euro en hebben ze het maar gelaten.

Het leek weer beter te gaan met DHL, maar m’n voorkeur gaat tegenwoordig wel weer uit naar PostNL.

GLS staat overigens nog steeds met stipt onderaan… man man man wat een drama 🤣
 
met software heb je deze shit niet :D just saying....
Maar kut hoor, gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer zoveel te bestellen, maar er zijn jaren geweest dat de postbode mijn rooster wist en zeker 3 x per week kwam. Nooit geen ernstige klachten gehad gelukkig, wel lamme bezorgers die updaten dat je niet thuis was terwijl dat wel zo was, vooral UPS is erg daarin)
 
Back
Top