• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Electronic G-Force Multi-effectprocessor

Mikome

Nieuwkomer
Lid sinds
25 Maart 2009
Berichten
9
Supermooi multi effect voor toetsenisten/gitaristen of voor in de studio: tc electronics g force met manual.

Made in denmark met de prachtige reverbsound waar tc zo bekend om is van de m3000/m5000.

Heeft altijd in de studio gestaan. Persoonlijk vind ik de kwaliteit een stuk beter dan de tc fireworx. De chorus is prachtig. Als je van programmeren houdt, dan is er zoveel mogelijk in deze processor... Ik ben zelf nogal een programmeer geek en vind de g-force super overzichtelijk. Je kan allerlei effecten op elkaar laten reageren. Supertof. Als je er nog een externe controller bij koopt of hebt, dan kan je met midi live effecten aanwijzen en veranderen . Ik heb deze galm graag gebruikt met mijn oude synths en de combie is supervet. Ik heb deze fx-processor ook op zang gebruikt in de studio en de galm/reverb is werkelijk impressive. Heeft ook spdif, dus je kan makkelijk vanuit de geluidskaart door deze fx routen (als je weet hoe dat moet)

------------------------------------------------------------
. 24 Bit interne processing. Geeft in een preset een combinatie van 8 stereo effecten tegelijk. Ieder effect volledig instelbaar, zonder beperkingen. Beschikbare effecten zijn onder meer: delay, chorus/flanger, reverb, intelligent pitch, compressor, pan/tremolo, drive, filter eq, phaser, wah-wah, auto wah, resonance filter, multi tap delay, noise gate, de-tuner etc.

Ontwikkeling van de afgelopen 20 jaar gebundeld in 1 superprocessor!

Sla je slag. Nu RP maar 330
 
Back
Top