Jxl feat. Peter Tosh & Friends - Don't wake up policeman

omc

boem
Lid sinds
23 mei 2003
Berichten
927
Locatie
Zbomb
Wat een heerlijk nummer. De vocals zijn very nice(het stuk over police, die hoge vocals) en het geheel klinkt erg prettig. 8~ :kroon:

Stondt er wel van te kijken dat het van Jxl was, dacht eerder aan Tiesto. 8o)

Maken of kraken? :)
 
kraken natuurlijk. lijkt nergens op.

of liever gezegd: lijkt overal op, niks is origineel.

wat een kutnummer :(
 
Kraken! zn nieuwe style wordt een beetje TE tmf'erig (met andere woorden zwaar commercieel).

Wilt ie toch een hoop mensen blij maken?, dan zou ie toch met zn oude style terug moeten komen. :L Maargoed, vele muzikanten gaan tegenwoordig die kant op. dus zullen anderen artiesten moeten opbloeien.
 
Maken, om in 538 termen te blijven ;)

JXL doet waren anderen hiero van dromen, dat is vooral de reden waarom ie afgekraakt wordt (zo flamebait geplaatst):duivels:

,...over maken gesproken; doe 's een polletje maken OMC, is iets makkelijker :)
 
Hij verdient eraan en kan daardoor meer synths kopen.
Nix mis mee.
 
Ik vind het 1 groot zeiknummer.. Peter Tosh zou zich omdraaien in zijn graf. Ik herken ook totaal niet zijn stem in dit nummer?? En dat terwijl ik bijna alle nummers van Peter Tosh ken.

En dan die muziekvideo.. Zucht wat een triest bedenksel: JXL op de achterbank in een auto die op een mengapneel aan het rossen is? Hoe zieliger kan je het bedenken?..

Dus:

KRAKEN DIE HAP

Arf
 
Origineel geplaatst door The Q
JXL doet waren anderen hiero van dromen, dat is vooral de reden waarom ie afgekraakt wordt

ja... en The Q is gewoon jaloers op mensen met smaak, vandaar dat ie ze afkraakt...
 
De meeste JXL muziekvideo's zijn wel erg slecht ja.

Misschien een kwestie van budget wat hij voor die video's mag opmaken maar dan lijken zelfs de video's van K3 nog aantrekkelijker.
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
ja... en The Q is gewoon jaloers op mensen met smaak, vandaar dat ie ze afkraakt...

roflmao.gif


Je weet wat ze zeggen van mensen die van zichzelf vinden dat ze smaak hebben :D
 
Origineel geplaatst door The Q
roflmao.gif


Je weet wat ze zeggen van mensen die van zichzelf vinden dat ze smaak hebben :D

..dat ze gelijk hebben ??? :dubbel:
 
Zoietsch 8)
 
Klopt, vet cool.
 
Ik Vinnum goed, al vind ik de versie van clip slechter dan die ik op aideeentee hoor.
Zoiets zie ik me zelf ook nog wel maken (kwa stijl/sound dan).

produceerde Tom ook niet af en toe voor tietso ?
 
Ik moet zeggen dat ik 'm een stuk beter te verdragen vind dan z'n voorgaande singles. Nog niet bepaald een topper, maar ik krijg er iig geen rode allergie bultjes van. Wel als ik de clip zie. Wat een enorme [ja, dit kan dus niet in het openbaar, enyo was net ook online en dit is een opmerking met een xxx adult rating, redactie] :bekdicht: Die interviews die hij voor MTV ook heeft gedaan met verschillende bands enzo :kont:
 
Back
Top