kiezen tss 2 mixers

Alexandre

Synthesized Fool
Lid sinds
25 september 2002
Berichten
26
Locatie
Belgium
Hey iedereen

kga dus binnenkort een mixer aanschaffen, maar ktwijfel nog tss 2 modellen.De UB-2222FX-Pro van Behringer & de MG-16/16FX. Mixer ga'k gebruiken vo al m'n toestellen (synth,keyboard,sampler,groovebox,...) op aan te sluiten.
Keb een voorkeur voor de Behringer omwille van het ruime aantal effecten.Maar de Yamaha schijnt dan beter qua kwaliteit van geluid te zijn... graag jullie mening!

greetzzz alex
 
Had je ze in de winkel al gezien, gehoord en geroken?

Op papier kunnen ze hetzelfde maar wie weet maakt het wel heel veel uit als je er mee moet werken. Hoe bevallen de FX en de preamps en de EQ? Wil je wel geen inserts over de inputs of de master?
 
morgen ga'k ze gaan checken, ma kwou al wat meningen verzamelen enzo...
toch bedankt vo de reactie
 
Ik zou voor de behringers gaan, waarvan de parametrische eq wat verder reikt als ik het goed heb.
Misschien dat de Yamaha in levensduur het langer goed blijft doen, maar langer dan 5 jaar doe je meestal niet met een mixer (ik niet iig) vanwege uitbreidingen/aanpassingen.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
voor een ssl?

hahahaha Bambam, heb je zn site gezien?

Ik denk dat die aan het doorsparen is voor "fatsoenlijke" kleren voor dat meisje.
Leuk bikinietje trouwens:engel:
 
Tsja, je weet het nooit he.

Was het nou Roel of eh Sam.
 
Ik heb persoonlijk geen enkele moeite met 'n behringer-mengert (maar ik ben dan ook 1 van de weinige...), alleen de fx zijn wmb om te huilen.
Koop 'n fijne behringer-mengert zonder fx, en koop er 'n ded. fx-bakje bij (hoeft echt niet van 1e kwaliteit te zijn, zoom ofzo).
 
Back
Top