Iemand zin in een TT 606 deal?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.787
Locatie
Streek rond Herentals - België
Aanbod is beperkt geldig. 3 jaar garantie.
Twijfel niet anders bestel ik een TT 78 voor mezelf.
 
Die 3 jaar garantie is niet geldig via Cyclone.

Heb een TT-303 opgestuurd die kaduk was binnen de 3 jaar en kreeg na herstelling een factuur van 70 euro.

Volgens die gast is de 3 jaar enkel geldig als je zo'n toestel koopt via een winkel,en niet rechtstreeks van Cyclone.

Stukje uit een email: Cyclone-analogic give a 1 year factory warranty.
Thomann or others in EU add 2 years (but it's not the brand that manage this 2 years)
 
Ik heb recht op 2 jaar anyway. Belgische wet.
Gekocht met paypal.
Ding moet gewoon werken, trouwens :)
 
Ik heb recht op 2 jaar anyway. Belgische wet.
Gekocht met paypal.
Ding moet gewoon werken, trouwens :)

Volgens mij alleen geldig als je de tt 78 in een belgische winkel koopt. En je hebt verschillende garanties. Bij Apple in NL heb je de eerste 6 maanden volle garantie. Daarna kunnen ze evt bewijzen dat de schade etc door jou komt en moet je alsnog voor reparaties betalen. Zit dus vrij sneaky in elkaar.
 
Die 3 jaar garantie is niet geldig via Cyclone.

Heb een TT-303 opgestuurd die kaduk was binnen de 3 jaar en kreeg na herstelling een factuur van 70 euro.

Volgens die gast is de 3 jaar enkel geldig als je zo'n toestel koopt via een winkel,en niet rechtstreeks van Cyclone.

Stukje uit een email: Cyclone-analogic give a 1 year factory warranty.
Thomann or others in EU add 2 years (but it's not the brand that manage this 2 years)
Ik neem even het risico om offtopic te gaan (sorry klinkske!)

Wat was er defect aan je tt303?
 
De TR klinkt langer, of zou ie vergeten zijn de snuf fx er af te halen...
Heb de TT606 nog niet uitgepakt. Enkel bezig met de TT78 tot nu.
 
Die originele 606 klinkt ook niet zoals de mijne. Soort van overtreffende trap qua noisiness. De cyclone had weer te weinig noise.
 
Doe mij de echte 606 maar dan...
 
Back
Top