• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwe Bas Bot TT-303 V2

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Ik heb Cyclone Analogic geholpen met een zakelijke klus en ook hun drie pareltjes meegekregen.

  • De Bas Bot TT-303 (nog niet overal te koop deze versie)
  • De Drum Drone TT-606
  • De Beat Bot TT-78

en over de TT 78 twijfel ik nog of ik die weg zal doen... Duke (Genesis) en Phil Collins albums draaide ik grijs :)

Welnu, de prijs is vast: 400 euro per unit, gewoon nieuw in ongeopende doos, tasje, hardcover !

Koop je ze alle drie, gewoon 1200 (en betaal ik verzekerde verzending binnen NLD) tenzij je lager gaat bieden, dan kost het setje 1500.

Géén ruilvoorstellen en Paypall, gewoon ophalen of overmaken
 
Last edited by a moderator:
De Beat Bot TT-78 is VERKOCHT
De Drum Drone TT-606 en de Bas Bot TT-303 (nog niet overal te koop deze versie) zijn nog beschikbaar
 
Excuus voor de schop (stond toch nog bovenaan) maar krijg veel dezelfde vragen... De Bas Bot TT-303 is versie 2
 
Beste mensen NIEUW exemplaar, factuur van Cyclone met 3 jaar garantie !
 
De Bas Bot TT-303 V2 voor 399 euro gratis thuisbezorgd in NLD.
 
Back
Top