• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Gear

Mikome

Nieuwkomer
Lid sinds
25 Maart 2009
Berichten
9
ivm emigratie (ik kan het helaas niet mee nemen) te KOOP:

TC Electronic G-Force Multi-effectprocessor made in DENMARK - supermooie effectenbak als aanvulling op droge analoge oude synths, de combie is echt vet. RP 375

SSL XLogic Alpha Channel in zeer goede staat. Professionele Ultra Cleaner Mono Mic voorversterker. Met spdif. RP 670

Mindprint T-COMP met uitbreiding DI-Mod A/D converter - spdif. In goede staat heeft altijd in studio gestaan. Mooie buizen compressor. De A/D converter is erg fijn en die heb ik altijd geprefereerd boven mijn RME bij opnames. RP 330

Focusrite Platinum Tone Factory channel strip met mic preamp, compressor, parametric EQ, gate, etc. In zeer goede staat, werkt prima. RP 110

Presonus FireStudio Mobile FireWire audio interface - Midi, spdif "FireStudio™ Mobile: 10x6 Portable FireWire Recording System" Handige audio interface voor de laptop met firewire. Geluid is vet strak voor die prijs.
RP 75

MIDIMAN USB Midisport 4x4 RP 50
 
Back
Top