Terratec EWS88MT/D sync kabel

Status
Please reply by conversation.
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.029
Locatie
-
Ben in het bezit gekomen van 3 van deze geluidskaarten. Heb bij 1 kaart het sync kabeltje erbij gekregen maar de andere 2 waren deze kennelijk zoek.
Het kabeltje is nodig om de kaarten met elkaar te syncen als je meer dan 1 in een computer wilt draaien.

De 3 polige header aan de kabel heb ik wel maar die 5 polige eigenlijk niet vaak gezien nog.. iig niet in mijn rommel la. :D Ik ga het voor nu even met losse draadjes en wat tape aan elkaar rommelen maar ik hoop dat iemand em nog ergens overcompleet heeft.

Mocht je dit kabeltje nog hebben liggen en je doet er niets mee? let me know :okdan:
 

Attachments

  • P1010494.jpg
    P1010494.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 75
  • P1010495.jpg
    P1010495.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 61
Evt zelf maken?
 
Mja.. de 5 polige wordt lastig. Heb die 5 polige (nu ik er nog eens goed over na denk) afgelopen zomer nog in een oude server gezien, maar die heb ik dus toen naar t grofvuil gebracht.

Ik kan voor de time being wel wat in elkaar knutselen zodat het toch werkt. Van 1x 3-polig naar een combi van 2 van die 3 polige.. en nog wat vijlen maar ik hoop eigenlijk dat iemand er nog 1 overcompleet heeft :)
 
Ik zou het even kunnen opmeten maar het de 3-polige header is zo'n standaard fan connector. Geen idee wat daar tussen zit.. 2,5 mm gok ik hier even.
Heb; gisteren voor de 5 polige een 4 polige kabel gebruikt die ook op de CD-rom voor gebruikt werd vroeger. Deze had dezelfde afstand tussen de pin en aangezien pin 2 en 5 alleen connected zijn kon ik, door de eerste pin op te schuiven, het even voor tijdelijk toch regelen. :)
 
Status
Please reply by conversation.

Vergelijkbare discussies

Back
Top