KORG VOLCA FM vraagje

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Hoe save ik een sound in de Volca Fm?

Ik heb nu een sound ge-edit en save die dan met function write naar een locatie maar als ik dan bv memory 4 weer laad dan komt de originele program onge-edit weer terug.
Wat doe ik verkeerd? :)
 
Ik zat helemaal verkeerd te kijken. Die krant van een manual is ook echt ruk die tegenwoordig bij die korg producten zit.
Nu ik de pdf bekijk zie ik het meteen staan en schaam ik me.. :frons:
 
Sommige fabrikanten zouden zich beter schamen over hun handleiding (of wat ervoor moet doorgaan). Ik kan misschien een ouderwetse kloot zijn maar als ik echt iets goed wil kunnen lezen en bestuderen moet ik het op papier hebben:).
PDF magazines lezen gaat echter wel lekker op een tablet heb ik recent ondervonden (zou ik dan toch ook nog evolueren :D).
 
@ Steve

Sommige? Ik geloof dat tegenwoordig alles wat je koopt zonder gedrukte handleiding komt.. Vaak krijg je niet eens een cd of stick maar enkel een downloadadres!
 
@Steve Heb onlangs de Roland System-8 "User Manual" eens bekeken.. zo kort ! Die technical writers durven ook niet eens langere zinnetjes schrijven tegenwoordig.
 
Als je de KOMA seq koopt krijg je een A3 (A2?) poster dubbelzijdig. Ik heb een 2e gevraagd en ga ze naast elkaar inkaderen denk ik - mooi maar o zo onhandig (omdat ie zelf blijft oprollen grr)

Bij de door jullie gehate akai rythm wolf krijg je een BOEKJE Hahaaaa
 
Back
Top