New Werk!

Knap.
Kanttekening;Het klinkt eigenlijk te scherp,te schel vind ik.Te veel in de hoge frequenties vind ik.
 
Het begin is een beetje Boards of Canada-stijl met die zwevende pad en tingelsynth, dat mag ik wel. Misschien dat de pads na het invallen van de beats wat zachter kunnen. Nu verdwijnen die een beetje achter dat gordijn. Het laag kan wat meer body krijgen t.o.v. van het (mid)hoog. Ofzo, Verder lekker sfeervol.
 
Wauw! Wat een geweldige sfeer weet je neer te etten joh! :okdan: Blij dat je weer eens een track hebt afgemaakt. Ondanks de prachtige akkoorden en progressies, weet ik nog niet helemaal zeker of de track iets mist of niet. Misschien mis ik nog een partij in het laag (en ik zie nu dat Stupide dat ook al schreef). Verder zou de track denk ik nog beter worden als je naast de ontwikkeling on de akkoorden ook, met de drums of bass iets doet in de ontwikkeling. De opbouw zoals deze nu is, leent zich volgens mij uitstekend om naar een hoogtepunt toe te werken en dan weer langzaam fa te bouwen naar het slot Dan zou de duur van bijna 6 minuten ook echt gerechtvaardigd zijn. Nu zou de track na een monuut of 4-4,5 wel klaar kunnen zijn. Maar goed, da's dan ook echt alles wat ik kan bedenken. Los hiervan vind ik het echt een heel goede track. :okdan:
 
wauw! Thanks voor de input guys, ga kijken welke kleine tweaks ik nog kan toepassen, vooral om het mid-laag wat voller te krijgen! :okdan:
 
:okdan:
:halleluja

probeer eens rond 3:00 de drums (gedeeltelijk) weg te halen en rond 3:30 weer terug erin te brengen
 
Back
Top