Halloween 2016

fas55

Stamgast
Lid sinds
5 augustus 2007
Berichten
321
Locatie
Den Haag
:)hallo allemaal.
een goede vriend/collega organiseert elk jaar in zijn straat een halloween festival. Dus nu ook 31-10.
Daar steekt hij een hoop moeite en tijd in. Er wordt een tent neergezet in de straat waar hij woont waarin een aantal schrikaanjagende effecten worden gemaakt. Het thema dit jaar is "gekkenhuis". Hij vroeg aan mij om daar een soort achtergrond geluid bij te maken. Het gebeuren duurt ongeveer een uur. Dit stuk duurt 7 minuten en wordt dan herhaald.
De stem is van zijn dochter ( I'm gonna get you)en met Adobe Audition zijn er leuke dingen van te maken. De rest is geplukt van Youtube, er zijn genoeg geluidseffecten in omloop. De lage ondertoon komt uit "Embracer"van cb. Gewoon knip, plakwerk. Vreselijk leuk om te doen.

Griezel ze!!}:|}:|
 

Attachments

  • voor sf eng.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 38
Leuk gedaan hoor :)

Ik ben toevallig net klaar met het maken van een serie intro's outro's etc. voor 2 deathmetal bands ( Albums komen over een maand of drie uit.... )
Echt erg tof om te doen, en blijkbaar iets waar ik erg goed in ben aangezien alle grove schetsen die ik had opgestuurd werden ontvangen met woorden als 'geweldig' en 'niets meer aan doen'.... :D
En voor wie het interesseert: één van de 2 albums wordt op dit moment geproduceerd door de producer die ook Within Temptation en Opeth produceert.
Hopelijk is dit een opstap naar meer van dit werk....

Zodra het mag upload ik ze wel ter beoordeling.



Maar leuk gedaan hoor :)
 
Dank je wel man-T. Het moet inderdaad een goed gevoel geven als lui van het niveau Wt en Opeth, niet de eerste de beste
al mooi vinden wat je doet. daarom al dank voor je compliment. :-) (ik ben benieuwd)

@ DigitalArt....welterusten en dank voor de reactie.
 
Ik zie ineens dat ik 2 keer 'maar leuk gedaan hoor ' heb geschreven... Ik heb het gevoel dat het daarom een beetje aanmatigend overkomt en dat is net de bedoeling he.. ik meen serieus tof gedaan :)
 
@Gloomer: dank je wel voor de reactie, het is ook gemaakt voor een paar uurtjes. Als achtergrond bij een Halloweengebeuren
bij mijn collega in de straat.

Groeten
Frans
 
Zo dan! Creapy dit :D. Zeer goed geslaagd Frans. Ik ben benieuwd hoeveel jonge kinderen je hiermee de stuipen op het lijf hebt kunnen jagen. Ik zit hier gewoon op een zonnige zondagochtend met een kop koffie te lsuiteren en krijg al de kriebels. Heb de hele tijd het gevoel dat er iemand achter me staat... Bah wat goed en knap!
 
;)Hallo Dr. Wat een leuke reactie van jou. Ik kan wel vertellen dat maandag 31-10 van 19:00 to 20: 30 in de wijk Ypenburg in den Haag op de plek waar mijn collega dit festival georganiseerd had het heel druk was rond de tent die neergezet was in zijn straat. Ik ben er geweest en hoorde mijn creatie al van meters want hij had dit op een behoorlijk grote speakerset gezet. Geweldig. Het succes was groots en ik was blij dat dit toch voor de kids in de wijk een succes was.
Leuk om te doen. Volgend jaar pakken we dit groter aan.
Reacties waren overal echt leuk. Dank je wel voor de post
Groeten:okdan:
 
Supervet! Dat lijkt me ook ontzettend gaaf een keer te doen.. ben al me leven fan van het horror-genre en kan van mij niet creepy genoeg zijn.
Goed idee om volgend jaar zoiets te doen ergens :okdan:
 
Hoi Sander02 en jay overdose: dank je wel voor de reacties. Volgens mijn collega werd er in de buurt gesproken over zijn
creatie, en ook alle kids zijn echt onder de indruk van wat hij en zijn vriend hadden neergezet in de tent. De halloweenviering in de wijk gebeurt elk jaar. Het is een grote happening. Mijn bijdrage was elk jaar het achtergrondgeluid. Het maakt het geheel compleet.
groeten
Frans
 
Back
Top