Live Jam 'Soul Travel'

Supergave sessie. Hulde :halleluja.
Kan me voorstellen dat je genoten hebt. Uiteindelijk gaat het altijd om het plezier dat je beleeft. Ben benieuwd naar je volgende bijdrage
 
Heerlijk stuk muziek dit. Ik was tijdens het beluisteren bezig met schrijven van wat mails en kreeg er echt zin in :). Heerlijke drive, fijne groove, prima sounds. Klinkt gewoon als een klok. Meer van dit graag!
 
@relexted en Herr Doktor, bedankt voor t luisteren, blij dat jullie er van genoten hebben! Zodra mn studio af is (nog een paar weekjes) ga ik me storten op n nieuwe sessie...
 
Last edited by a moderator:
Toffe jam hoor ! En ja, gewoon doen wat je leuk vindt resulteert vaak in beter spul dan geforceerd editten en zo.

Jamming is the way to go :)
 
Vind de bass en pads persoonlijk echt wel vet. Zou er mogelijk wel wat meer melodische elementen hebben tussen gezet. Maar al bij al een zeer leuke track en toffe clip
 
Thx voor de feedback! Nu nog druk aan het inrichten en bouwen aan de akoestiek van mn nieuwe basement studio... Hopelijk is dat einde van de maand klaar en kan ik beginnen aan een sessie met mijn vrouw, een hele fijne en geschoolde sopraan. Daarnaast staat er nog een collaboration met een beatboxer gepland...
 
Back
Top