• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack 6u systeem (Endorphines, MN, Intellijel)

Janos

Stamgast
Lid sinds
5 december 2008
Berichten
399
Locatie
Brussel
Ik heb me een tweede maal aan Eurorack gewaagd, deze keer iets intensiever, maar het laat me te vaak en te ver afdwalen van mijn vooropgestelde pad, dus moet ik maar eens definitief een knoop doorhakken.

Daarom, te koop/te ruil, in eerste instantie als geheel. Als de case verkocht raakt, ben ik ook bereid de modules individueel te verkopen;

Pittsburgh Modular Move 208 – erg mooie 6u case met twee powered bus boards;

Endorphines Shuttle Control
Intellijel Atlantis
Intellijel Dual ADSR
Makenoise Maths 2
Doepfer A-111-5 (modulaire Dark Energy)
Doepfer A-104 Trautonium filter (niet de meest sexy module in het rijtje, maar klinkt geweldig)
Expert Sleepers Disting 2
Mutable Instruments Links
Eowave Sommateur

Alles in uitstekende conditie. Beetje rack rash hier en daar, maar niets ongewoons.

Ik sta zeker open voor ruil; interesse gaat vooralsnog uit naar Moog Voyager, Dave Smith Tempest en Prophet, Jomox 888/999, Oberheim Xpander

Richtprijs voor het geheel; 2250 Euro
 
Back
Top