• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Ableton Push 2 / diverse eurorack Intellijel / Doepfer / Expert Sleepers

Lamp

Stamgast
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
405
Wegens een update in mijn gehele workflow, ga ik een aantal dingen van de hand doen.

Ableton Push 2 - €450,-
zgan, bijzonder weinig gebruikt, incl doos en toebehoren
eventueel met een super degelijke zelfbouw stand, van hout/rundleer/meubelschuim
mocht je om samples verlegen zitten, dan kun je een hoogwaardige collectie erbij krijgen

Eurorack:
Heb er te weinig gebruik van gemaakt, en de modules hebben altijd heel keurig uitgestald in de kast gestaan.

Intellijel Atlantis - €500,- (lichte rash, want 1x zonder washers vastgemaakt)
Intellijel Metropolis €450,- zgan
Intellijel ujack €70,- zgan
Expert sleepers disting mk3 €110,- zgan

QuBit RT60 Effecten - €75,- (is gereviseerd, werkt verder uitstekend)

Doepfer A-190-3 usb/midi €70,-
Doepfer A-132-3 DVCA €60,-
Doepfer A180-1 Multiples €20,-
Doepfer A114 Dual Ringmodulator €60,-
Doepfer Blind Panel 42HP €5,-
Doepfer Blind Panel 10HP x2 €2,-

Doepfer A-100LC3 Low Cost Case 3 HE Skiff, twee stuks p.s. €100,- zgan

Er liggen hier ook nog wat kabels en een KOMA Elektronic kabelhanger. Allemaal zgan.
Moet het even netjes inventariseren.

Zal tevens wat nette foto's van de spullen proberen te schieten in de loop van deze week.
Voor verzoekjes om details, schroom vooral niet en stuur een pm.
 
Vanwege drukte, nu pas wat foto's. Excuses voor de vertraging.

Allereerst de Ableton Push 2. Hij is nog erg nieuw, en dat is toch best zonde. Hopelijk krijgt hij van de nieuwe eigenaar wat meer de aandacht.

Ik heb mijn best gedaan op de foto's. Mocht er behoefte zijn aan meer, wees zo brutaal om er naar te vragen.

 
De 2 gevulde skiffs:



Momenteel ben ik bezig om alles te demonteren. Daarna zullen er meer gedetailleerde foto's van de modules volgen.
 
Tevens zijn er nog wat Intellijel / Expert Sleepers glow in the dark / Tiptop stackable kabels en een 'kapstokje' van KOMA.


 
Editen van een bericht lijkt niet (meer) mogelijk :frons:

QuBit RT60 is gereserveerd.
 
De Doepfer A-132-3 DVCA is toch weer beschikbaar gekomen.

Zal anders een nieuw topic aanmaken binnenkort. Is geen doen op deze manier :)
 
Back
Top