montage prijs eventjes 200 eurO gestegen

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.087
Locatie
YOU
Tjeemig de peemig
...de montage 6 prijs is zonet eventjes met 200/300 euro gestegen .
Als ik het mij goed herinner verkocht bax ..keymusic de mon.6 aan 2600/2700 .
Nu dus 3000 pleuros ...Phew
 
Tja, what's new? Zie je toch wel vaker.. Geen idee waarom ze dat doen by the way.

Waarom? dan kunnen ze het daarna weer in de aanbieding gooien voor 2800 ofzo en dan denkt men dat men een voordeel heeft..... (iedereen blij)

Zie het vaker gebeuren..... net voordat er een aktie komt gaan de prijzen omhoog om tijdens de aktie weer op het oude niveau te zitten.
 
Ik zie het toch met meerdere producten gebeuren .
Heb de op-1 gekocht voor 700...staat nu 1000 .

Ik wacht tot de montage rond de 2500 cirkelt , dan ga ik ervoor , ...maar dan moet het wel snel gebeuren :)
 
Volgens mij zijn de Montage prijzen gelijk aan die van 3 maanden geleden.

Jij kan het idd weten ,heb je toen 3k betaald?
Sorry , ben eventjes verstrooid geweest....
 
Ik heb een Montage 7 en die was overal €3499 net als nu volgens mij. (maar nog lang niet leverbaar).

Bax heeft zo nu en dan 7,5% / 10% kortingsacties en zo heb ik hem in eerste instantie besteld. Mijn levering werd verschoven met een beetje een vaag verhaal. ik had het idee dat bestellingen met kortingen onder aan de lijst kwamen te staan. Dus bestelling geannuleerd, in Duitsland besteld voor 3499 en 2 dagen later stond hij op de stoep.

De Montage 6 was destijds vrijwel overal €2.999
 
Dat gebeurde ook met een de Behringer X32! van 2099,- naar 2299,- Euro! zo van de één op andere dag!
 
Back
Top