• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht SH2 + CSQ100 / DX7 / en meer

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.490
Locatie
G'chem
Ik wil deeen beetje uitdunnen en bied zodoende hier de aankomende tijd wat muziekspullen aan.

Zo heb ik een bijv een Yamaha DX7 staan met 2 romkaartjes erbij die soms op tilt slaat? Ik heb de batterij al een keer doorgemeten maar dat lijkt het niet te zijn. Soms doet hij het de hele dag goed en soms slaat die na een uur op tilt en moet je hem aan en uit zetten om hem weer goed te laten werken. Vraagprijs? Laten we beginnen bij 200euro daar ik de kaartjes los soms al voor 25euro per stuk zie gaan en de DX-7 zelf in zeer goede staat is op 1 hoekje na wat uit het zicht gescheurd is.

Ik heb ook een Crumar BIT zwarte keyboard uitvoering. Die heeft ook iets geks en het lijkt een beetje op het mankement van de DX7 behalve dan dat wanneer je de batterij in de Crumar vervangt hij hem in 1x leeg trekt. Voor de rest ziet deze er wel goed gebruikt uit, niet alle schroeven zijn meer origineel en heeft best wat krassen. Als je een zeikerd ben moet je hem echt laten staan. Enfin, een prijs voor het beestje.. 250euro ? Lijkt mij wederom een mooi uitgangspunt.

Eens kijken wat ik nog meer heb staan wat weg kan? Evolution mk-149 midi keyboard, 25euro lijkt mij meer dan genoeg. Verder nog een Casio PT-10 voor 10euro. Ik zie hier ook nog een Echovox model EV-101 delay die weg mag voor 50euro, en een Akai S-20 in super goede staat voor 125euro. En zo heb ik ook nog een originele Akai MPC-2000 schoudertas in het zwart met in zilverre letters MPC erop. Je ziet ze bijna nooit en je MPC pas er super mooi in en dat voor het geld van een pocket-operator oftwel 69euro. Je mag hem ook ruilen tegen een de teenage PO-24 Office die verder compleetis. Ibanez GE-3101 ligt hier ook al een tijdje stil. 1 van de schijfjes is eraf maar wel werkbaar, 40euro? Welke ook super tof is is de Aria DEX-1000, een digitale voltage controlled delay voor in je rack, super spacey ding. 125euro lijkt mij redelijk voor deze obscure delay. Owja, die Boss DE-200 mag ook wel foetsie. Niet mauwen prijs van 100euro. En nu zie ik hier nog iets van Boss, een Boss DR-220A. Komt compleet met preset-kaart, quick guide en manual. Allemaal in piekfijne staat. Ook zit er nog het originele hoesje omheen dus je stopt hem zo in je rugzak. Leuk ding, je kan hem laten syncen aan je modular doormiddel van de trigger-input of visaversa met de trigger output want hij heeft ze allebei. Ik zie dat mensen hier gemiddeld 50euro voor vragen en dat is dan ook meteen de richtprijs.

Als ik nog verder gaat kijken kan ik nog wel meer vinden maar zo is het wel ff goed :z
 
Last edited by a moderator:
en nog meer, want de reservering is er weer vanaf
 

Attachments

  • IMG_1401.jpg
    IMG_1401.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 106
  • IMG_1402.jpg
    IMG_1402.jpg
    55,1 KB · Bekeken: 103
  • IMG_1403.jpg
    IMG_1403.jpg
    52 KB · Bekeken: 104
  • IMG_1404.jpg
    IMG_1404.jpg
    48 KB · Bekeken: 103
SH-2 + CSQ-100 combo. SH2 is goed gebruikt, fotos op aanvraag via whatsapp nulzes81737734
de CSQ is super netjes. een paar zwarten toetsen moeten schoongemaakt worden. Samen voor 850euro?
 
De S20 gaat vandaag met de post mee.

en hieronder wat nieuwe en betere foto's van de Roland SH2 SH-2
 

Attachments

  • IMG_1517.jpg
    IMG_1517.jpg
    41 KB · Bekeken: 100
  • IMG_1518.jpg
    IMG_1518.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 105
  • IMG_1519.jpg
    IMG_1519.jpg
    46,3 KB · Bekeken: 99
  • IMG_1521.jpg
    IMG_1521.jpg
    31,5 KB · Bekeken: 101
  • IMG_1522.jpg
    IMG_1522.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 106
Back
Top