REMY - Fears

RemyStroomer

Stamgast
Lid sinds
17 mei 2007
Berichten
117
Het begint allemaal in 1999, met de release van "Exhibition of Dreams". Vanaf dat moment houdt REMY (aka Remy Stroomer) zich bezig met de productie en het uitgeven van zijn muziekcreaties. De elektronische muziek van REMY wordt aanvankelijk vergeleken met het late jaren '90 werk van Klaus Schulze, maar gedurende de jaren heeft REMY's muziek duidelijk een eigen identiteit gekregen.

Een lang verhaal kort: na 17 jaar, 10 solo-albums, 3 samenwerkingen (en een groot aantal waarvan tot nu toe nog niets uitgebracht is), een flink aantal internationale concerten, en wereldwijde erkenning van zijn werk, is het tijd voor een nieuwe episode in de carrière van REMY.

Waar REMY zich voor een groot deel laat inspireren en motiveren door zijn visies, emoties, dromen en ervaringen, is er voor zijn laatste werk gekozen voor een actueel en universeel onderwerp:"Fears".
"Fears" is REMY's eerste solo album sinds "i-Dentity" uit 2011.

Vanaf nu kan het nieuwe REMY solo album "Fears" vooruitbesteld worden via www.desertedislandmusic.nl.

Met de vooruitbestelling krijg je het album op zijn laatst 1 dag voor de officiële releasedatum van 29 oktober. Maar, de eersten die het album kopen, krijgen ook nog iets exclusiefs!

Iedereen die de cd bestelt, ontvangt een gratis strikt gelimiteerde en individueel genummerde cd-r (slechts 50 exemplaren beschikbaar),
Iedereen die de download (MP3 of FLAC) bestelt, ontvangt de exclusieve inhoud van de cd-r in hetzelfde formaat als het bestelde album. Echter, de download-versie is niet genummerd.

Het bonusmateriaal bestaat uit nog niet eerder uitgebrachte muziek.

Voorbestellen is beschikbaar tot en met 28 oktober 2016, of zolang de voorraad strekt. Dus wacht niet te lang met het bestellen van je exemplaar!
Eventuele resterende fysieke exemplaren na de voorbestel-periode, zullen beschikbaar zijn voor de eerstvolgende bestellingen.

Op dit moment zijn er nog geen geluidsfragmenten en artwork beschikbaar. Maar, hopelijk heb je nog even geduld. De komende dagen en weken wordt er stap voor stap meer bekend.
 
Nog een maand te gaan tot de release van REMY's nieuwe solo-album "Fears".
Het echte aftellen is eindelijk begonnen!
In de komende dagen verschijnen soundclips, video, artwork, etc.

Bestel je exemplaar van het album in de voorverkoop via www.desertedislandmusic.nl, of reserveer het album morgen bij onze stand tijdens het Electronic Circus Festival in het Sommer Theater in Detmold, Duitsland.

Er zijn nog steeds exemplaren beschikbaar van de gelimiteerde en genummerde bonus-disc. Wacht niet te lang, want deze release is strikt gelimiteerd tot 50 exemplaren, exclusief voor de eerste pre-orders.
 
Waar REMY zich voor een groot deel laat inspireren en motiveren door zijn visies, emoties, dromen en ervaringen, is er voor zijn laatste werk gekozen voor een actueel en universeel onderwerp:"Fears".

Wat zijn die visies, emoties, dromen en ervaringen. Ik zie, voel en ervaar ze niet... Ook voel ik de voor zijn laatste werk gekozen, angst niet in de muziek...
 
[edit]
 
Dat kan natuurlijk. Misschien ook lastig om daar een goed inzicht in te krijgen bij het beluisteren van enkel de geluidsfragmenten.

Het is met de tracks die op "Fears" te horen zijn niet zozeer mijn bedoeling geweest om deze angsten te versterken of te uiten op een manier zoals het merendeel van de mensen deze wellicht ervaart, of om hiermee een negatief scenario te schetsen. Dat wordt al genoeg gedaan door de media en over het algemeen de mensen zelf.
Met "Fears" heb ik eigenlijk geprobeerd te uiten hoe ik zelf bepaalde angsten relativeer. Kort samengevat: gevaar is echt, maar angst is een keuze.
 
Met "Fears" heb ik eigenlijk geprobeerd te uiten hoe ik zelf bepaalde angsten relativeer. Kort samengevat: gevaar is echt, maar angst is een keuze.

:okdan: dank je.
 
Cover artwork:

remy-fears.jpg
 
Alert! There are only 5 copies left of the numbered limited edition disc that comes for free with my upcoming new album "Fears".
It is very likely that there will be no copies left on the album release on October 29th.
So if you want to get your hands on this exclusive title, don't wait any longer, and order it from www.desertedislandmusic.nl
Gone is gone!
 

Attachments

  • remy-fears_prologue.jpg
    remy-fears_prologue.jpg
    115,6 KB · Bekeken: 125
Back
Top