GEZOCHT: leden ibv (analoge)klassieker

mikemix

push the button!
Lid sinds
6 augustus 2002
Berichten
5.662
Locatie
Easthouse ©
Ja je leest t goed!
Naar aanleiding van deze draad https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19888&perpage=20&pagenumber=1


Is het idee ontstaan om ook wat samplesetjes aan te bieden, maar dan moeten
we wel eerst "klassiekers" hebben!

Bam Bam heeft zijn sampler ter beschikking gesteld, om bij hem een gezellig sampledagje
te houden.
Datum moet nog worden bekeken, ik wil alleen even polsen of er uberhaupt animo voor is.
Mensen....laat even weten, en, als iedereen wat meeneemt (eten en drinken en natuurlijk
die klassieker) dan blijft t voor iedereen leuk!

Tis natuurlijk ook een leuke manier om kennis te maken met mede patienten,
en natuurlijk de omgeving van een ECHTE studio.

Laat maar weten!


Michael.
 
Leuke bezigheidstherapie jazeker... De Synthforum Sample CD!
Maar wat verstaat men precies onder een klassieker? Ik kan me er wel iets bij voorstellen natuurlijk, maar tot waar ga je? Valt bv. een SH-101 daar ook onder? Of een Kawai F-100?, ik noem maar wat.
 
Dan neem ik de bak met de mooiste, vetste sound mee. Mijn Böhm Digital Drums. Helaas wel digitaal, maar zo'n lekkere bak.
 
Ha ... het oude bakbeest ;) ... klinkt inderdaad niet slecht. Kan wel niet veel, maar dat wat ie kan, doet ie goed. Ik ben wel eens benieuwd wat ie binnenkort gaat doen als ie opnieuw wordt aangesloten na bijna een jaar op rust gestaan te hebben.

Misschien is de Roland 101 ook het overwegen waard?

Je laat maar weten of het nog doorgaat en wanneer dat dan wel mag zijn.

:doei:
 
Buiten mijn 303 en pulse is bij mij verder alles digitaal (buiten mijn 909, maarja Bam Bam heeft er ook een).
Neemt verder niet weg dat ik daar wel een ritje Eindhoven voor over heb!
Neem wel wat spul mee en we zien wel...

Michael.
 
From: BamBam studio - Marc van den Hurk <marc@bambamstudio.nl>
Date: Fri Oct 17, 2003 10:26:23 Europe/Amsterdam
To: "M. Damen" <m.d@quicknet.nl>
Subject: Re: Sample meeting.

ik zal de komende maan er iedere woendag voor vrij houden
Dan kunnen ze een afspraak maken via de mail: sampledag@bambamstudio.nl

dus:

woendag 22 en 29 oktober, en woendag 5 en 12 November van 1000u tot 1700u

dit kun je in de thread zetten EN ALLEEN MAAR AANMELDINGEN EN AFSPRAAK VI A DE MAIL!!!!!!!!!!!!!!!

Gr, Marc
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
en bedenk dat het niet 123 gebeurd is om een goede sample van een synth te maken.
Een uurtje ben je al snel bezig! ( per synth of drumcomputer )

yup. zeker als je d'r mooie en min of meer realistische bruikbare multisamples van wil trekken. elke C van C0 tot C6 samplen bv.. wel vet hoor. ik heb denk ik niks bij te dragen anders deed ik ook wel mee.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
nee, want zaterdag is voor mij ook weekeinde

Dat begrijp ik ;)

Maar kom ... er zullen in de toekomst nog wel andere mogelijkheden komen en misschien dat ik dan wel kan :okdan:

In ieder geval veel plezier aan zij die erbij kunnen zijn :)

:doei:
 
Back
Top