• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog LP stage 2 opknapper/ Silabs usb debugger nieuw!/flightcases

73Keyz

Nieuwkomer
Lid sinds
4 mei 2015
Berichten
15
Locatie
Losser
Ik verkoop mijn Moog Little Phatty Stage 2.
De synth heeft stevig kuren en moet waarschijnlijk opgestuurd worden naar de fabriek (in Belgie).
Daar heb ik geen zin in, vandaar de lage prijs.

Midi en usb werken niet. Heb geprobeert de synth opnieuw "in te stellen" dmv een "debugger" van Silabs.
Die krijg je erbij, maar het is niet gelukt.

Verder maakt de synth een raar geluid als ik hem aanzet en verspringt soms de preset.
De presets doen soms ook vreemd (een "sweep" naar de juiste toon toe en een rare "release").
Ik heb daar ook filmpjes van.

De synth start wel op en alle lampjes doen het.
Een goed werkende LP is zeker 700 euro waard, ik verkoop hem voor 350.


USB debugger van Silabs te koop.

Te gebruiken bij problemen met een Moog Little Phatty (stage 2).
Ik heb er 2 gekocht omdat ik geen 20 euro verzendkosten wilde betalen.
Heb er maar 1 gebruikt. Deze is nog in de verpakking (in gesealed plastic)

Nieuwprijs is 32,90 excl BTW en excl verzendkosten.
Vaste prijs: 20 euro excl verzendkosten

Road ready flight case voor 76 toetsen. Verkregen bij een koop van een keyboard, maar ik gebruik hem niet. 2 jaar oud, als nieuw. 100 euro

Oude maar goede flightcase voor 61 toetsen. "Losse deksel" met 4 vlindersloten. Richtprijs 25 euro
 
Moog Little Phatty is verkocht aan een vriendelijk forumlid
 
Last edited by a moderator:
Back
Top