Hold me

Sowieso niet mijn muziekstijl waar ik zelf in vertoef maar het verbaasd me telkens weer hoe sommigen mij toch kunnen 'pakken en meenemen' in hun muziek. Dan doe je toch echt wel iets goed.

Een verademing naast alle gebruikelijke, commerciƫle muziek. Zowel muzikaal als technisch is dit voor mij het betere werk.

:okdan:
 
Sowieso niet mijn muziekstijl waar ik zelf in vertoef maar het verbaasd me telkens weer hoe sommigen mij toch kunnen 'pakken en meenemen' in hun muziek. Dan doe je toch echt wel iets goed.

Dank voor deze mooie comment. Het pleit voor jou.

Ik heb gemerkt dat hoe ouder je wordt - toch in mijn geval - hoe minder je gaat vasthouden aan een bepaalde stijl en hoe meer je openstaat en hongerig wordt naar alle soorten muziek.
Zo heb ik jaren geleden al Polyfonie uit de middeleeuwen ontdekt. Gloomer is ook niet mijn 'stijl', maar heb wel respect voor hoe hij probeert zijn eigen ding te doen en los te komen van geijkte formules. Iets waar ik al te angstig voor ben.
Laatst zette ik via m'n smartphone MP3 in mijn stamkroeg - waar 60's muziek meestal gedraaid wordt en wat ik onderhand kotsbeu gehoord ben - "I took a pill in Ibiza" op. Vind dit eengeslaagde track.
Hoewel sommige jongere stamgasten positief reageerden, zei de kerel achter de bar (zelf maar een dikke twintiger met lang haar) Hey maat, zulke muziek gaan we hier niet draaien" en hij zette mijn MP3 uit.
Over beperkt gezichtsveld gesproken...ik kon er alleen maar een keer om lachen. Ik ben een kind uit de sixties, snappy ?
 
Tjee zeg, mooie track !

Dankuwel !
Prettig gevoel als je mensen blij kan maken met muziek, toch ?
En bij deze ga ik er na m'n vakantie in oktober verder aan werken. Nu even laten rusten.
Is net te kort en heb nog een akkoorden progressie in petto na het 2de hoofdstuk.
Ga het in elk geval proberen.
 
Back
Top