Geen optredens te regelen ?

winterstop :(

winterstop :(

Nou mensen,

Zoals het er nu uitziet komen we nog heel even geduld aan het krijgen.

De toko gaat in November 3 maanden dicht (die jongens durven de apparatuur daar niet te laten staan ivm vocht) en vanaf februari weer verder. (en er is geen verwarming oid dus das k met peren).

Ik ga proberen om het openingsfeest voor onze rekening te nemen.

Tot nu toe doen er dus mee:

Matt Second
Tony Black
Boost303 (inderdaad een goed idee om de avond te vullen !!)
(nog meer vrijwilligers ? Dr is niet echt een sluitingstijd ofzo, en ik wil niet voor zonsopkomst in mn bed liggen!!!)


Verder wil ik nog proberen een triphop/tech-house DJ te fixen voor een eventuele chill-room.

Ik zit zelf helaas op dit moment echt midden in een verhuizing (net klaar met verven, enigste en tevens belangrijkste meubelstuk is op dit moment de asbak) maar daar hoop ik einde van de week klaar mee te zijn. Voor volgende week dinsdag heb ik met de mensen afgesproken om eens om de tafel te zitten.

Er zal wel even iemand (...die dr wel verstand van heeft...) moeten langskomen om de apparatuur te keuren (of dr genoeg is ed...).

Maar volgende week woensdag weet ik in ieder geval meer !
 
huh ???

huh ???

Jij vond het toch te ver twin-x ?????

Nou ja alleen maar beter zou ik zeggen !!! Graag zelfs !!!

Rectificatie :

---------------------------------------------
Tot nu toe doen er mee:

Tony Black
Twin-X
Matt Second
Boost303

(misschien leuk als afsluiter : Tony Black vs Twin-X vs Matt Second vs Boost303 , puur geimproviseerd ??? )

---------------------------------------------

Wie willen dr allemaal komen kijken ?
Ik kan wel een aantal slaapplekken regelen voor iedereen die komt (mits je natuurlijk niet met 20 man komt aanzetten.....)
 
Jullie horen het maximaal een paar uur nadat ikzelf de datum weet (sorry ik kan er echt even niks zinnigs over zeggen).
 
HOW 'BOUT SOME REUNION??!!!! :{

..of is de tent al gesloten/ontploft/... ??

:D <[Let me know!! Wij komen (ook) wel knallen!]

:dj:
 
Back
Top