• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 2 te koop/ruil

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
De studio weer eens opgeruimd en ik kwam nog tegen:

- Maschine Mikro mk1 (alleen de controller geen software, doos of kabels dus gebruik em als pad controller of back-up voor je eigen Maschine) - 50 euro
- Traktor X1 (ook zonder software, kabels etc) - 50 euro
- Ibanez LF7 (Lo fi effect pedaal, erg leuk op mono synths) - 25 euro
- Texas Drive overdrive pedaal (in doos) - 25 euro
- Visual Sound One Spot adapter pack (handig om meerdere pedalen van stroom te voorzien, inclusief PSU en de daisy chain kabel) - 20 euro

Na een afgeketste ruildeal komt er ook nog een DSI Evolver Desktop bij.
Hij is in prima staat maar komt zonder doos of handleiding, wel met adapter uiteraard en overname van de Soundtower Editor is ook mogelijk.
Vraagprijs 350,- met Editor, 325 zonder


Mocht je willen ruilen, ik heb eigenlijk alleen interesse in een kleine ADAT kaart.
(SM Pro Q adat of iets vergelijkbaars)
 
Last edited by a moderator:
De Effectpedalen (Ibanez en Texas Drive) en de Visual Sound One spot zijn gereserveerd voor een snel en oplettend forumlid.

De Evolver is ook interesse in maar nog niet gereserveerd.
 
De effectpedalen en de daisy chain psu zijn verkocht
De Traktor X1 en de Maschine mikro ook.
De Evolver is gereserveerd.

Dan komt er nog bij:
Keyboard standaard x model. 5 euro, sixpack, fles wijn.. Wat magazines een boek of een poster.. Verzin maar wat.

Nord rack 2. De rackversie van de nord lead 2.
Helaas past ie net niet in de flightbag.. Zonde want hij klinkt geweldig.
350 mag die voor weg
 
Kleine schop + update

De Nord Rack 2 is veel interesse in en heb een koper gehad die last minute afhaakt... maar hij is er dus nog en daarom
340,- en dan ben jij de gelukkige eigenaar.

Verder heb ik nog het keyboard stand en nog een stapeltje samplecd's uit de jaren 90 en en nog een stuk of 10 patchkabels van een halve tot 1 meter.
Wie haalt ze bij me op? Drop me maar wat leuks af, iets lekkers te drinken of magazines of whatever...
 
Back
Top