zoektocht naar een stereo versterker

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wedeadyet

Ingeburgerd
Lid sinds
26 september 2015
Berichten
53
Dag!

Ten eerste, als ik hier op de verkeerde plek ben met deze vraag bied ik alvast mijn excuses aan.

Kort geleden heb ik een setje Eltax liberty 3+ speakers gekregen. 130w / 4-8 Ω staat er op de achterkant.

Nu zoek ik hier een simpele versterker bij met het liefst een line en phono ingang 2 band eq zou leuk zijn, maar meer dan dat heb ik niet nodig. Phono voor een platenspeler en line wil ik een bleutooth receiver aanhangen.

Ik wil het liefst zo min mogelijk uitgeven, aangezien mijn portemonnee momenteel leeg is. Liever niet meer dan 100.

Een tweedehands overweeg ik zeker. Maar ik weet niet heel goed waar ik precies op moet letten als ik er 1 zou halen. Allicht bij zo'n cash converter winkel oid?

Bij voorbaat dank!
 
ik koop 2ehands, en dan bij iemand die er een boel aanbiedt. Als er dan een probleem mee is, herstelt die persoon 'm of kies je mss wel een andere.
Ik heb al ooit mogen ruilen bij eentje met een probleem. Veel zoekplezier op de 2ehands sites.
 
Een bekend merk met hout opzij en metaal vooraan? :)
Mijn laatste score was een onkyo. Heb nog een luxmann en een panasonic - die laatste is een mini hifi receiver met remote. Voor in de keuken uit t zicht op de kast bovenaan. Verkoper bouwde de ontvanger uit zodat die wel de afstandsbediening ziet zonder dat ik de receiver zie :)
 
Qua tweedehands: Jaren '80/'90 Marantz spul is onverwoestbaar en nog steeds van nastreefbare kwaliteit.
 
ik kwam een onkyo tegen op 2ehands.be. voor een mooie prijs. Maar eens overwegen.

Bedankt voor jullie advies! Wel een aardig idee wat ik ongeveer moet zoeken :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top