Voor GOED GEVOEL klik hier! Voor LEVENSVREUGDE klik hier! Voor FUN klik hier!

Voor GOED GEVOEL klik hier! Voor LEVENSVREUGDE klik hier! Voor FUN klik hier!

  • 1

    Stemmen: 8 44,4%
  • 2

    Stemmen: 2 11,1%
  • 3

    Stemmen: 1 5,6%
  • 4

    Stemmen: 7 38,9%
  • 5

    Stemmen: 2 11,1%
  • 6

    Stemmen: 3 16,7%
  • 7

    Stemmen: 6 33,3%
  • 8

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Hehe, leuke draad.. :D

Ik heb voor 8 gekozen.
Van de anderen word ik niet echt per se vrolijk. Ik denk dat dat ook komt door het moment van luisteren (hoe voel je je op dit moment). Maar das persoonlijk: ik word nooit snel vrolijker van muziek (rare tik he). Wel krijg ik bv energie of meer zin om dingen te doen..

Productietechnisch zit het allemaal goed in elkaar, netjes!
 
Voor te beginnen : klonk superprofessioneel..

Maar net of ik naar een cd met Happy House heb liggen luisteren. Ik hou niet van happy music, daarom ben ik ook een Gloomer hé ;)

Maar ik kan me wel inbeelden dat dit verkoopt.

Succes Big !
 
@ Arv: Dank voor het luisteren en de complimenten!
Klopt, soms kan je energie krijgen van muziek of kan droeve muziek net een helend, quasi louterend effect hebben op de luisteraar. Dat maakt muziek net zo complex en boeiend!

@ Gloomer:
Thanks, dat is een super groot compliment!

@ Static-G: Hehe, dat is tof om te horen! Gepersonaliseerd dansje wordt eerstdaags verzonden :)
 
Hey sKeLeTvM, dank voor het luisteren!

Hardcore remixen staan gepland voor het najaar, werktitels 'Sheepy Hardcore', 'Cow Metal', 'Gary the Houser', 'In the Land of Beats and Gestures' en 'Freddy the Housecat' worden in overweging genomen.;) ;)
 
Ik heb voorkeur voor 1, 6, 7 en 8. Waarom weet ik niet.
Zo, en nu ga ik mijn Bert Kaempfert-plaat weer eens draaien.

:okdan:
 
kende Bert Kaempfert niet
Onvoorstelbaar voor mij dat je Swingin' Safari of Afrikaan Beat niet kent, maar misschien een generatiedingetje... Volgens mij heeft Brian Wilson hier heel goed naar geluisterd.
Bij de kringloopwinkel hebben ze de hele collectie :D Ik ben gek op die bas!
 
@ SB Six: Hey, dank voor het luisteren en stemmen; Camilla the Cow is inderdaad een prettig opbeurende compositie.
Het fenomeen waar je naar verwijst heet trouwens catharsis.

@ Torp: Het zou inderdaad wel eens kunnen dat ik naar de kringloopwinkel snel, echt een ontdekking die muziek :)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Catharsis
 
Ik had deze van Kaempfert ooit als ringtone... (stukkie met de trompet) maar kende em voor de Efteling ook niet echt. :D

 
Erg leuk allemaal. Dit soort muziek hoor je niet vaak op het Synthforum. Onder andere goed geschikt voor kindertv-achtergrondmuziek. Hoewel ik ze allemaal goed vind, heb ik nr 7 "Best Friends" gestemd :)
 
@MacGyverGear: leuk weetje trouwens is dat Koningin Fabiola het scenario schreef voor 'Indische Waterlelies' !

@ Peterdh: Dank voor het luisteren en de lovende woorden. Best Friends is ook een van mijn persoonlijke favorieten, zitten enkele interessante melodische en harmonische wendingen in....

@ Sb-Six: .. euh en Hond -uras? :)
 
Back
Top