Voor GOED GEVOEL klik hier! Voor LEVENSVREUGDE klik hier! Voor FUN klik hier!

Voor GOED GEVOEL klik hier! Voor LEVENSVREUGDE klik hier! Voor FUN klik hier!

  • 1

    Stemmen: 8 44,4%
  • 2

    Stemmen: 2 11,1%
  • 3

    Stemmen: 1 5,6%
  • 4

    Stemmen: 7 38,9%
  • 5

    Stemmen: 2 11,1%
  • 6

    Stemmen: 3 16,7%
  • 7

    Stemmen: 6 33,3%
  • 8

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18

BigImpactSound

Stamgast
Lid sinds
12 juni 2016
Berichten
459
Locatie
België
U wenst Goed Gevoel? U krijg Goed Gevoel!! :mexico: :walker:
U wenst Levensvreugde? U krijgt Levensvreugde!! :okdan: :yamaha:
U wenst Fun? U krijgt Fun!! :W:mega:


Meerdere forumleden lieten reeds weten de onderstaande nummertjes erg prettig te vinden en ik heb dan ook besloten ze netjes te bundelen in dit draadje.

8 vrolijke, onbezorgde tracks waarvan er minstens eentje een glimlach op je gezicht zal toveren en het leven weer wat mooier en onbezorgder zal maken. Gepersonaliseerd dansje aan huis is mogelijk :luv:


Geen ingewikkelde beschouwingen over parallelle compressie, eq, dynamisch bereik, reverb, stereoveld, modulaties, melodiebouw, stemvoering, opnametechnieken en al dat soort moeilijke dingen die het leven zo complex maken. Deze keer enkel onbezorgd plezier!!

Welke track maakt JOU vrolijk? Laat het weten via de poll (meerdere keuzes mogelijk) :D





1


2


3


4


5


6

7


8
 
Laatst gewijzigd:
Ik prefereer het om in eenzwartgallige stemming te blijven. Dat past beter bij hetgeen ik graag maak. Ik dacht dus dat dit topic niets voor mij zou zijn, omdat ik er vrolijk van zou kunnen worden. Met bevende handen heb ik dan toch de cursor richting de diverse driehoekjes die tot afspelen overgaan bewogen. En wat blijkt...

Tot mijn grote vreugde (paradox?) word ik er agressief van. Met name het schaap. Dat wil ik rauw, uiteraard mét een takje tijm, opeten. Ik herzie mijn mening. Ik word er dus niet agressief van, maar bloeddorstig.

Verder vind ik het knap dat iemand zoiets kan maken. Ik kan dat niet. Ergens helaas, anders had ik m'n brood ermee kunnen verdienen ;)
 
Je zal maar in een huis wonen. Dat maakt de kans blijkbaar enorm groot dat er opeens een wildvreemde notabene een gepersonaliseerd dansje staat te doen voor je deur.

Gelukkig hebben waterzigeuners en andere zoetwaterpiraten daar een passende oplossing voor gevonden, namelijk: "de plank".
 
Ook voor het schaap gekozen, de rest is me toch iets te vrolijk voor een zondagavond die het einde van het weekend brengt.
Maar het schaap deed me meteen glimlachen :) Die zou ik best wel als ringtone willen voor men telefoon.
 
Ik ben ook voor schaap gegaan.. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het niet echt mijn smaak is, iets te zoetig... maar de reggae vibe in schaap trok ik wel. :)
 
Knap dat je dit kan maken hoor.. Kan zo in iPad/Nintendo kinder games.

Ik ga overigens voor Freddy the Cat.. Die zit duidelijk achter die muis aan.. Ik hoop dat Freddy hem te pakken krijgt :)
 
ik wordt vooral vrolijk van de reacties in deze draad :D

het goede gevoel en de levensvreugde borrelen op bij de herinnering waarom ik destijds de tv het raam uit heb geflikkerd, deze nummertjes doen me er aan denken wat ik mijn kinderen (en mezelf) daarmee bespaard heb :okdan:

bedankt dus en ga zo door!
 
@ Marc:
Hartelijk dank!
Spannend afwachten of Freddy het haalt of niet :) Super spannend zeg!

@ Soul C:
Ook u verdient het gepersonaliseerde dansje aan huis, binnenkort in (of veeleer 'voor') de bus!
Wordt avondvullend programma!
(bedankt trouwens voor het compliment dat je me stuurde)
 
Laatst gewijzigd:
Dit doet me regelmatig denken aan de BBC Radiophonic Workshop.
Track 7 heeft mijn stem gekregen omdat ik daar ook nog wat Beach Boys - Pet Sounds achtige geluiden en sfeer in herken.
:)
 
Hé, wat een prettig draadje is dit geworden :)

@Matthew: dank; ja ik vind 'Best Friends' zelf ook een van de fijnste nummers, muzikaal is het ook een stuk complexer dan de andere composities deze topic. De vergelijking met de Beach Boys is interessant, ik onderzoek het verder!

@Slave of the Wave: Dank voor de lof; en dat schaap geeft blijkbaar alweer aanleiding tot een fantastische zin : 'dat reggae schaap vind ik de lekkerste flow' :) :) Super!

@Exoterrestrial: Gepersonaliseerd dansje met Freddy en Camilla is onderweg! :)

@Vipal: Dank voor het luisteren. 'City of Lost Souls' is inderdaad een toffe track:) Misschien post ik die binnenkort wel eens voor wat gerichte feedback.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top