Hard Time Killin' Floor

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Jullie zullen waarschijnlijk wel denken.. Is die vent nou nog niet uitgebluesed?

 
Last edited by a moderator:
De titel trok me.....want sinds ik niet meer zoveel met synths doe.....probeer ik gitaar te spelen.
Skip James is een van m'n helden ......en wat doe jij dit prachtige stuk muziek een geweld aan.
complete respectloze verkrachting van een classic.
 
DIK!!

Toen ik eerdere tracks van je hoorde moest ik wel een beetje wennen aan die combi van die lekkere slepende, experimentele sound en authentieke blues.. Maar het raakt (bij mij) echt de juiste snaren!!
Super mooi weer dit! Je weet de nootjes echt heerlijk in te kleuren :mega:
 
Prachtige track alweer! En nu zie ik de spoelen van dat 'taperecordertje' ronddraaien;)

Wederom bedankt Big!

De titel trok me.....want sinds ik niet meer zoveel met synths doe.....probeer ik gitaar te spelen.
Skip James is een van m'n helden ......en wat doe jij dit prachtige stuk muziek een geweld aan.
complete respectloze verkrachting van een classic.

Auw.. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Anderzijds past deze klaagzang wellicht wel bij deze track.. :)
Skip James is voor mij ook een legende dus 'respectloze verkrachting' is zeker niet de intentie.. Sterker nog.. Door het in 'een ander jasje' te steken trekt deze legende wellicht aandacht van ander publiek die er anders nooit naar geluisterd zou hebben, maar goed je kan niet iedereen tevreden hebben ;) Toch bedankt voor het luisteren!

DIK!!
ues.. Maar het raakt (bij mij) echt de juiste snaren!!
Toen ik eerdere tracks van je hoorde moest ik wel een beetje wennen aan die combi van die lekkere slepende, experimentele sound en authentieke bl
Super mooi weer dit! Je weet de nootjes echt heerlijk in te kleuren :mega:

Hartstikke bedankt man! Ik waardeer het zeer :)
 
Hoewel ik hem muzikaal heel mooi vind, vind ik hem iets minder sterk dan een aantal van je vorige tracks. Wel gaaf hoe je inderdaad een nieuw jasje hebt gemaakt. Wat mij betreft is van aanranding of erger dan ook geen enkele sprake.
 
Hoewel ik hem muzikaal heel mooi vind, vind ik hem iets minder sterk dan een aantal van je vorige tracks. Wel gaaf hoe je inderdaad een nieuw jasje hebt gemaakt. Wat mij betreft is van aanranding of erger dan ook geen enkele sprake.

Thanks Doc! Ik ben zelf wel trots op deze track en de vibe, maar hij is qua timbre wel iets anders (duisterder?) dan de vorige tracks.

Gelukkig heb ik (behalve hier op SF dan) tot nu toe alleen maar positieve reacties op de track gekregen dus laat de aanklacht maar gewoon voor wat het is ;)
 
Track staat wederom aan hier, voor de 5e / 6e keer al. Vooral dat einde sleept me helemaal mee. Ik ben fan ;)

:) Toffe reactie en ik ben hartstikke blij met mijn fans/abonnees! Nogmaals dank.

Tof gedaan, lekker meeslepend ook. [jaloers] Goed gebruik van de Op-1 [/jaloers]

Veel dank Krek! Het is een leuk kastje man :)
 
Zoals vele anderen vind ik 'm ook (weer) mooi, MAAR volgens mij kan je bij deze track de stem van die meneer Skip net zo goed skippen ;) en vervangen door een mooi gedragen blaasinstrument o.i.d. Dus wat je op het einde doet met de vioolsound. Dat is werkelijk prachtig! (Dan voorkom je ook kritiek van puristen en gedoe over copyright van lange samples...)
 
Zoals vele anderen vind ik 'm ook (weer) mooi, MAAR volgens mij kan je bij deze track de stem van die meneer Skip net zo goed skippen ;) en vervangen door een mooi gedragen blaasinstrument o.i.d. Dus wat je op het einde doet met de vioolsound. Dat is werkelijk prachtig! (Dan voorkom je ook kritiek van puristen en gedoe over copyright van lange samples...)

Goede reactie bijlevel en je hebt daar zeker een goed punt.. Mocht ik ooit serieus iets willen gaan uitbrengen zullen al die vocalen er toch uit moeten en/of vervangen worden door iets anders ;)
 
Back
Top