Techno met Octatrack & Korg Electribe ESX (video)

Klinkt top! Vocals passen er goed bij, en volgens mij hoorde ik een bekend akoordje of heb ik het mis :)

Dank!
Heb de OT inmiddels helemaal volgeknald met eigen samples, maar het zou heel goed kunnen dat we dezelfde akkoordjes her en der gebruiken ;)

@Static-G: Thanks! Nee nog niet echt, ben vorig jaar begonnen met wat dingen online zetten en aan het social media gebeuren :dj: Doe het voornamelijk voor de lol/hobby en als uitlaatklep. Zit toch altijd stiekem heel veel tijd in om alles te programmeren en voor te bereiden voor een gig.
EDIT: Tof spul op je cloud trouwens, goeie DnB!
 
Facebook postings kunnen niet embedded worden. Ik heb geprobeerd je video te openen. ,aar het lijkt erop dat ik eerst lid van Facebook moet worden. En dat gaan we dusch niet doen :).
 
Facebook postings kunnen niet embedded worden. Ik heb geprobeerd je video te openen. ,aar het lijkt erop dat ik eerst lid van Facebook moet worden. En dat gaan we dusch niet doen :).

Haha groot gelijk hoor! Ik ga binnenkort een youtube channel opzetten waar ik dit soort dingen op kan gooien, via FB is verre van ideaal inderdaad..

Thanks voor de poging though ;)
 
Het is niet mijn smaak muziek maar er zitten inderdaad toffe stukjes in. Altijd leuk om te zien zo'n hardware sessie!
Ik heb sinds kort ook een youtube kanaal, zeker ff doen. Veel makkelijker als Facebook!
 
Het is niet mijn smaak muziek maar er zitten inderdaad toffe stukjes in. Altijd leuk om te zien zo'n hardware sessie!
Ik heb sinds kort ook een youtube kanaal, zeker ff doen. Veel makkelijker als Facebook!

Thanks voor het luisteren Krek :) YT channel is in de maak
 
Dat je zoiets 20 minuten live (met behoud van structuur doet) vind ik ontzettend knap! Zeker het begin vind ik mooi met die damesstem (waar haal je die trouwens vandaan?) en de (door jou denk ik) toegepaste functionele effecten daarop. Ik vind het trouwens niet echt "luistermuziek" maar als je dit als "Technokraat" voor een publiek doet zal het zeker in de smaak vallen. ()
 
Dat je zoiets 20 minuten live (met behoud van structuur doet) vind ik ontzettend knap! Zeker het begin vind ik mooi met die damesstem (waar haal je die trouwens vandaan?) en de (door jou denk ik) toegepaste functionele effecten daarop. Ik vind het trouwens niet echt "luistermuziek" maar als je dit als "Technokraat" voor een publiek doet zal het zeker in de smaak vallen. ()

Thanks voor de lovende woorden! Het is inderdaad meer muziek voor in een club/donkere warehouse en niet zozeer om aandachtig te luisteren op de bank, vandaar ook dat ik het leuker vind er een filmpje bij te maken voor wat duiding :D
 
Hoe sync je dat? smpte? Ik wil binnenkort ook iets dergelijks gaan proberen en zat me al een tijdje af te vragen hoe je dat in sync krijgt...
 
Hoe sync je dat? smpte? Ik wil binnenkort ook iets dergelijks gaan proberen en zat me al een tijdje af te vragen hoe je dat in sync krijgt...

Gewoon de waveforms van de audio- en videoopnames gelijk leggen. Gaat prima, mits het niet een héél erg lange opname is.
Je kunt ook in het begin een luide tik afspelen, zodat je een mooi piekje hebt. Dan zie je het makkelijk.

Lekkere set overigens!!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top