Elektron Analog Four only liveset

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.442
Locatie
Randstad
Hallo,

Ik had een heleboel losse flodders op mijn Elektron A4 staan, allemaal ideetjes voor tracks (ik heb er 3 uit gebruikt voor een EPtje)... Ik heb deze achter elkaar gezet en heb er een livesetje van gemaakt en opgenomen. Niet helemaal perfect maar ik vond het leuk om te doen. Het is een beetje Industrial electro dark ambient achtig dinges...



https://soundcloud.com/yloopz/elektron-analog-four-liveset
 
Ja, nice. heul veul reverb ook. :)
Goed in elkaar gezette stukjes. Laatste deel vind ik leukst. Lekker duister.
 
Iedereen erg bedankt allereerst voor het luisteren/bekijken en de complimenten, geeft me weer een boost om door te gaan met een volgend project :okdan:

Zit vol interessante ideeën, paar heel interessante passages. Welke ideeën hebben het gehaald voor de EP en waar kunnen we die beluisteren?

Op mijn soundcloud staat de EP, bestaande uit 3 nummers. Ook geheel gemaakt op de analog four (check het linkje onderaan hier in mijn sig dat zegt 'soundcloud *D '

Goed gedaan! Vooral de percussie vond ik erg overtuigend. Melodie/geluidjes vond ik niet altijd even goed passen, maar blijft knap hoe je alles binnen 4 sporen krijgt.

Ja de percussie ben ik het langste mee bezig geweest, erg lastig om een lekkere snare en hats te krijgen op die a4... En de uitdaging om binnen 4 sporen te blijven vond ik nog het leukst :P dwingt je om creatief te denken. Maar die Elektrons hebben een hoop leuke handigheidjes onder de kap (veel trigmogelijkheden)

Ja, nice. heul veul reverb ook. :)
Goed in elkaar gezette stukjes. Laatste deel vind ik leukst. Lekker duister.

Jep me :luv: reverb... En die van de elektrons is lekker hoor...
 
Back
Top