• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/ruil: Casio AZ-1 vintage keytar, Electrix Warpfactory

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EVO

Hapje?
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
895
Locatie
Gûrrukum
Ik ga er waarschijnlijk veel spijt van krijgen, maar ik ben toch benieuwd wat ik voor ruil aanbiedingen kan krijgen voor deze behoorlijk zeldzame Casio keytar. Hij staat alleen mooi te wezen, maar word niet gebruikt.
Richtprijs rond de €400. (ik heb ze voor meer zien gaan maar ook voor minder)
Hij werkt perfect en ziet er goed uit. Tegen een leuk aanbod evt. met een draadloos midi kitje er bij van medeli.
Wat zoek ik o.a.? (een synth waar ik live mee uit de voeten kan)
Korg: Karma, Micro-X, Prophecy, Z1,
Yamaha: Cs-6x,
Roland: JP-8000,
Quasimidi Sirius,
Novation Ultranova,
EMU VK-6,
Kawai K5000.
Eventuele prijsverschillen valt uiteraard over te praten.

Ik heb ook nog een Korg M1 staan voor onderdelen. Zonder pitchbender. Doet verder ook niet veel. Geen idee wat er loos is. Geen richtprijs, want: gratiz. (ik ben wel een whisky liefhebber ;) )
Ook te koop een Roland XP-50. Niet moeders mooiste en heeft een schroeiplek op een toets. Werkt verder prima. Met nieuwe interne batterij. €175.
En een Philips PMC-100 voor de liefhebbert. €50?

Niets word opgestuurd. Gezellig ophalen in Gorinchem. :koffie:
 
Last edited by a moderator:
De M1 en de PMC staan even op reservering.
 
Last edited by a moderator:
M1 is weg.
@ Mod.: kun je de titel wijzigen in: Ruil: Casio AZ-1 keytar. Roland XP-50. Philips MPC-100.
 
De AZ1 is evt. ook te koop. De vraagprijs staat vermeld. Incl. standaard, midi kabel, gitaarband en tegen geringe meerprijs de wireless midi kit.
 

Attachments

  • 2016-03-22 13.54.11-39.jpg
    2016-03-22 13.54.11-39.jpg
    30,6 KB · Bekeken: 103
Geen reactie meer op de PMC-100, dus weer beschikbaar.
Een Korg MS-2000 (b) staat ook op mijn wishlist. :)
 
Last edited by a moderator:
Er was ooit een tijd dat de keytars niet aan te slepen waren. En ze voor idiote bedragen van eigenaar verwisselden. Alesis heeft een nieuwe met wat leuke foefjes. En is gunstig geprijsd. De Roland AX series zijn nog steeds onbetaalbaar. Maar onderschat de kwaliteit van deze AZ-1 niet!
https://en.wikipedia.org/wiki/Casio_AZ-1
 
Het plekje op de toets van de XP-50 heeft geen invloed op de werking van het apparaat. €165 dan. Mooie prijs voor zo'n uitgebreide rompler. :)
 
Toch nog een kleine prijsaanpassing op de XP-50. €150 :)
De PMC-100 is een vraagprijs. Mocht je interesse hebben voor dit vintage apparaatje laat het even weten.
 
Last edited by a moderator:
PMCtje nog maar eens aangeslingerd. Best grappig apparaatje. Lekker vintage.
De rekening uit 1988 zit er nog bij, fl 399,- !
Mooi compleet en in goede staat. Inclusief een set van 6 kruitvat batterijen!
Doe eens een aanbod wat ik niet kan weigeren. :maffia:
 

Attachments

  • 2016-06-29 13.50.13.jpg
    2016-06-29 13.50.13.jpg
    42 KB · Bekeken: 105
Last edited by a moderator:
Inmiddels is er een MicroX binnengekomen. Die kan dus van mijn wantlist af.
Daarbij wil ik mijn Triton te koop aanbieden. En ook de accessoires.
De Triton classic 61 (met een storing/brom op een van de uitgangen) zou ik graag nog €200 voor krijgen (incl. 32mb intern geheugen). Is niet meer smetteloos, maar functioneert nog uitstekend.
Het EXB-MOSS board gaat voor niet minder dan €300 de deur uit.
De EXB-PCM 05 voor €100 en de Flightcase €50. (zware professionele kwaliteit)
Alles samen voor €550 :)

Ruilvoorstellen uit mijn wishlist zijn welkom.

Korg: Karma, Prophecy, Z1, MS-2000B
Yamaha: Cs-6x,
Roland: JP-8000, JP-8080,
Quasimidi: Sirius,
Novation: Ultranova,
EMU: VK-6,
Kawai: K5000.

Alles naar waarde, prijsverschillen valt in alle redelijkheid over te praten.
De Triton word (uiteraard) niet verzonden en is in Gorinchem te testen.
 
Een Akai MPC of een Korg KP-3 valt ook over te praten. :D

Ik begrijp dat er bij de aankoop van de Triton een risico aan zit. Er komt gewoon geluid uit. Hij is niet dood. De prijs is mijns inziens dan ook klein. Wellicht is het een simpele goedkope reparatie. Daarvoor heb je dan een beest van een synth. :)
 
Wel wat reacties gehad, maar blijkbaar schrikt men als ik positief terug reageer? ;)

Nog meer ruilopties dan?
TC-helicon voicelive staat ook nog op mijn lijstje en een TC electronics fireworx ook.

Zijn er zo weinig live toetsenisten die de ultieme blits willen maken met deze unieke keytar?
 
Nog even een 2tal foto's van een goed uitgeruste Triton. (geen 32 maar 64 MB intern) :D
Speelt prima, werkt perfect. Alleen een lichte brom op een van de uitgangen. Vandaar de lage prijs.
De flightcase die op de foto staat hoort er bij. Zware (letterlijk en figuurlijk) professionele kwaliteit.
 

Attachments

  • 2016-07-28 09.16.12.jpg
    2016-07-28 09.16.12.jpg
    29,9 KB · Bekeken: 85
  • 2016-07-28 09.16.44.jpg
    2016-07-28 09.16.44.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 92
Een filmpje van mijn XP-50 op youtube.
Let op het wervelende toetsenspel! :D
https://www.youtube.com/watch?v=lxqp34WN7vk
Hierbij kun je zien dat het schroeiplekje geen invloed heeft op het spelen.
Ook zit er een originele dance diskette bij.
 
Genoeg interesse. En áls je dan een deal maakt... word er niet meer gereageerd. Dat was ooit anders hier op het forum... :\
 
De PMC-100 is verkocht. :)

Ik heb de Triton vandaag nog even aangezet.
De brom zit op het rechter kanaal. Ik denk dat het wat speling is op de ingang. Als ik de stekker beweeg is de brom weg. Het kán een hele simpele goedkope reparatie zijn. Het outputboard is naar mijn mening niet defect.
 
Triton en Flightcase zijn verkocht.
 

Attachments

  • img273875251.jpeg
    img273875251.jpeg
    95,5 KB · Bekeken: 103
Last edited by a moderator:
Voor diegenen die geen zin hebben om te googelen:
Hebt je een Triton (extreme) of Karma. Met dit Moss bord plug je een complete Z1 in je synth.
Het vintage kaartje is inmiddels een zeldzaamheid.
Beide worden nog steeds ondersteund op de Korg site. Ook de software.
Helaas ben ik die diskettes kwijtgeraakt.
Daarom nu de Moss voor €275 en de PCM-05 voor €90!
 
Resumé Overflakkee...
Te Koop:
Korg EXB-MOSS board: €275,
Korg EXB-PCM-05 Vintage Archives: €90,
Roland XP-50: €150,
Casio AZ-1 keytar: €400 (of doe een bod)

Details van de apparaten staan hierboven vermeld, vragen staat vrij.
Ruil is ook mogelijk, wishlist staat ook hierboven vermeld. Bijbetaling van mijn of jouw kant altijd bespreekbaar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top