• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

BOSS DR660, Faderfox SC4, Echo Audiofire 8, Focusrite Scarlett 2i2

Mark Buning

Fader from Borneo
Lid sinds
22 november 2010
Berichten
240
Locatie
Rotterdam
In de aanbieding!

BOSS DR660: In goed werkende staat. € 100,00

Faderfox SC4: Als nieuw, kickass sequencer (gebaseerd op het zelfde principe als de Intellijel Metropolis, RYK M185) en control surface! € 150,00


Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 300,00

Focusrite Scarlett 2i2: In perfect werkende staat, handig kleine interface met zeer goede converters, werkt ook met iPad. Mag weg voor € 60,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....
 
Last edited by a moderator:
Nog over...

Faderfox SC4: Als nieuw, kickass sequencer (gebaseerd op het zelfde principe als de Intellijel Metropolis, RYK M185) en control surface voor Ableton Live! € 150,00


Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 300,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....
 
Last edited by a moderator:
Prijsverlaging!!

Faderfox SC4: Als nieuw, kickass sequencer (gebaseerd op het zelfde principe als de Intellijel Metropolis, RYK M185) en control surface voor Ableton Live! € 125,00


Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 200,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....
 
Last edited by a moderator:
Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 200,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....
 
Back
Top