Sound research into space with NASA

3e persoon enkelvoud over jezelf in het engels, nice
ego niet meegegaan into space?
 
ik let goed op en ben inderdaad een zeurpiet
 
Fjoez, je zeurt EN let niet goed op. Jouw eigen ego zit in de weg daarom moeite met kijken.
Wanneer je op de link had gedrukt kon je het artikel lezen:

Musician whose sounds were shot into space heads up international DMU music event
A legendary experimental club DJ, a score of composers and a researcher whose music was launched into space were among the guests at a prestigious international symposium for electronic music and sound held at De Montfort University Leicester (DMU).

En wat meer over mijn avontuur verder in het midden.
 
waarom post je hier niet gewoon in het Nederlands? Eerder ook al Japanse promo tekst op deze site bij een artikel over je cd die het zo goed doet in Japan..
 
CME, die contest ken ik al 10 jaar, van het Nord Modular forum.
Niet aan mee gedaan, te flauw.

Hier op BNR Nieuws radio:

101955-bennu.jpg


http://www.bnr.nl/nieuws/wetenschap/10309618/nederlandse-klanken-de-ruimte-in
Precies het antwoord wat ik verwachtte ;-)
Terzijde: Ik kwam in uw gepostte geluidsbestand toch enkele frapante geluidssovereenkomsten tegen
waarmee u, hoge ogen had kunnen gooien , in voornoemde contest, en dat gewoon op aarde !
En u snapt natuurlijk wel dat ik , druk aan het culturele werk, geen tijd heb voor enige verstrooiing door de nederlandse media,
 
:okdan: top Ronald, veel beter zo in het mooie Nederlandsch...
 
Dus ik begrijp dat een andere levensvorm ergens in de toekomst na enorm veel research op die signalen tot de conclusie komt: ...neuh, het is geen speciale boodschap, is gewoon muziek van aardbewoner Roland";)
 
Laatst gewijzigd:
Ik let wel goed op, had de link ook zeker al gezien

Leuk voor je allemaal
 
Erg
Oke
Allemaal
:okdan:
 
Electronic Frequencies 27-09-2017 23:00 C.E.T.

Het is een jaar geleden dat de OSIRIS-REx gelanceerd werd met aan boord een chip met mijn muziek daarop. Om de Karman lijn te passeren werd gebruik gemaakt van de ATLAS V raket.

ATLAS V

IMG-3817.JPG


De Atlas V is een commercieel type draagraket die gebruikt wordt door onder andere de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA en het Amerikaanse ministerie van defensie. De Atlas V werd onder het EELV-programma van de Amerikaanse luchtmacht ontwikkeld door Lockheed Martin en werd tot de oprichting van United Launch Alliance (ULA) - een joint venture waarin de raketbouw-en-lanceerafdeling van Boeing en Lockheedmartin werden ondergebracht - in 2006 ook door Lockheed Martin gebouwd en gelanceerd.

Dit uur SPACE MUZIEK is gecreerd uit het startgeluid van deze ATLAS V Raket.
De OSIRIS-REx is nu bijna op de helft van de reis naar de astroïde 101955 Bennu.
Mijn muziek heeft nu meer dan 1.000.000.000.000 afgelegd in SPACE.

1/ Atlas V Launch – NASA,
2/ Atlas V rimpels in space – Roland Emile Kuit, 2017.

Used sounds from NASA Soundcloud under Ceative Commons-Licencee:
Rocket Engine Sounds: Atlas V Launch
Apollo 11: We Have a Lift-Off

Produced by Roland Kuit

Concertzender%20new.jpg


Luisterlink
 
Da's niet te hopen voor de missie want dan is -ie al 50 keer zo ver als Voyager 1, dus dik 50 keer verder dan Pluto

1000 miljard kilometer in een jaar betekent een gemiddelde snelheid van 114 miljoen kilometer per uur, best hard dus. Zullen we er dan maar drie nulletjes vanaf halen? Of meters van maken? 114.000 km/u is nog steeds best snel hoor (100x snelheid van het geluid!).
 
Weten we in ieder geval wiens schuld het is als we hier straks overspoeld worden door alientoeristenhordes !
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top