Brasserie Royale

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Een stuk uit mijn "Royale" album die dit najaar zal verschijnen. Helaas voor de house en techno fanclub geen beats hier.
 

Attachments

  • Brasserie Royale.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 25
Ik durf hem eigenlijk niet zo goed te beoordelen omdat ik bang ben dat ik op m'n donder krijg ;). Ik maak ook regelmatig tracks zonder beat, en deze kan het zeker heel goed hebben. Ik hoor mooie akkoorden en progressies, maar als muziekstuk raakt het me nog niet. Misschien is het een kwestie van smaak, misschien begrijp ik het nummer niet. Zou je wat context kunnen geven bij deze track?
 
Ik vind het eerste deel van de sequentie (zeg maar de eerste halve minuut) wel aardig als intro. Dan zou ik wel graag wat meer ontwikkeling horen in de geluiden, zodat de track een verhaal vertelt. Nu vind ik het een beetje saai. De klank op zich is niet verkeerd.
 
Erg mooie sfeer, vind ik ik. Lekker duister, beetje zwevend, heerlijk.
Is de rest van dat album ook soortgelijk, of is dit meer een intermezzo?
 
Ik sluit me deels aan bij Dokter. Als je over een concept album spreekt en als tussenvoegsel ja. Maar je kan dit bezwaarlijk als een volledige track beschouwen, toch ? Maar mooi is het wel.
 
Ben het eens met alle voorgaande opmerkingen. Zonder context - is het een onderdeel van een veel langer muziekstuk - is het best wel saai op een gegeven moment. Persoonlijk vind ik het "orgel/strings" geluid te clean, bijna richting kitsch, oei!
 
Ik zou het wel netjes vinden als TS nog even iets van zich laat horen nadat 6 leden de moeite hebben genomen de track te beluisteren èn van commentaar te voorzien.
 
Back
Top