CS80 op Marktplaats

Mensen bieden blind al 10K op een CS80 met geen enkele garantie over de staat van dienst. Verkoper geeft aan niet op mail te willen reageren. Ik hou het bij cd CS60, thanks :)
 
Ja er ontbreekt veel info over in welke staat het ding is. Vind het sowieso een beetje vreemd hoe men hier adverteert... Je zou toch op zijn minst de naam van het beestje er in vermelden..
 
"Te koop zware yamaha synth.
Bieden via marktplaats.
Op mail wordt niet gereageerd"


tuurlijk.....
 
hij ziet er mooi gepoets uit, dat kan die ron wel zo te zien :koffie:
 
25000+ cash meenemen is veel beter natuurlijk. Ach dat bieden op Marktplaats is zooooooooooo zinloooooooos
 
Zo'n ding zou je idd voor een vaste prijs te koop moeten zetten... Met telefoonnummer en op basis van uitgebreide informatie en bezichtiging. Als dit dan toch echt is, vraag ik me af of die Ron wel weet wat hij in huis heeft?? Hij zal het toch niet zomaar van een stoffig zoldertje getrokken hebben? En dan verbaast zijn wat er zoal op geboden wordt..
 
Ik denk dat die verkoper erg goed weet wat ie aan het doen is.
Kan ook iemand zijn die de markt verkent (kijken wat dit oplevert)..

Ik roep maar wat.
 
Zal ook wel een raadsel blijven... Tenzij iemand idd een fiks bedrag biedt en gemailed wordt.. Overigens al wel 11 jaar actief op mp zie ik. Anyway... Voor meesten van ons blijft het toch onbetaalbaar.. Zou mooi zijn als Yamaha nog eens een nieuwe versie gaat maken die gelijk ook wat minder weegt :) Maar dan wel echt analoog en geen VA uitvoering.
 
Ja er ontbreekt veel info over in welke staat het ding is. Vind het sowieso een beetje vreemd hoe men hier adverteert... Je zou toch op zijn minst de naam van het beestje er in vermelden..

Het type staat beschreven op een haast onbereikbare plek, onderop dit loodzware ding in een soort uitsparing en in kleine lettertjes. Voor een leek makkelijk over het hoofd te zien. Bovendien door zijn uiterlijk oogt de cs80 meer als een oud elektrisch orgel dan als een synth. waardoor mensen soms niet in de gaten hebben wat ze voor zich hebben.

Als de verkoper in dit geval trouwens wel weet wat ie verkoopt, vraag ik me af: wat doet ie op mp? Waarom niet Ebay? Of liever Matrixsynth of synthforum, waar je biedingen krijgt van mensen die weten wat ze kopen en wat het waard moet zijn. Of je zoekt direct contact met een betrouwbare handelaar in vintage gear.
 
Simpel, op SF mag je niet om biedingen vragen, met een verplichte vraagprijs weet je zeker dat je nooit meer krijgt dan wat je vraagt.
Op Marktplaats ('de markt' doet zijn werk in de zin van prijsbepaling), er kijken meer mensen op Marktplaats dan op SF, en heb je een grotere kans op een hogere prijs op dan SF
Ebay betekent al vrij snel verzenden, fee's afdragen en de kans dat je betaling wordt teruggedraaid als er iets mis gaat, hoewel dat laatste misschien een minder grote rol speelt dan het gedoe van verzenden en contact met internationale koper.
 
Back
Top