• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland System-1 plugout synthesizer + Korg Volca Keys

marnixcamiel

Nieuwkomer
Lid sinds
24 mei 2016
Berichten
1
Ik verkoop mijn Roland System-1 compleet in verpakking en doos met 64 custom presets die ik overal vandaan heb getoverd en zelf gemaakt heb. (je kan ook de fabrieks presets er weer op knallen natuurlijk)
Ik heb hem een tijdje gebruikt maar het is toch niet echt mijn ding dus spaar ik weer voor andere gear.
De synth is handled with care, rook en stofvrij opgeslagen, not a scratch (alleen de kartonnen doos heeft wat krasjes van verplaatsen)
MAAK MIJ EN JEZELF BIJ
€375

Ook gaat er een Korg Volca Keys de deur uit mét volle batterijen (wat een luxe) Er zit geen adapter bij, want die zat er ook niet bij. Iedere universele adapter does the job. Ik heb twee keys staan en gebruik er altijd maar ééntje, daarom zoekt deze een nieuwe baas. Ook de Keys is puntgaaf, niks mis mee.
€100 (veel lager wil ik niet gaan)

SET PRIJS €450

als je écht interesse hebt, mail me, dan krijg je foto's en een demo, of kom langs bij mijn studio, kunnen we jammen!
 
Last edited by a moderator:
Back
Top