dub / reggae achtig trackje

Lekker liedje, maar wel wat te herhalend, qua bass. Het lijkt nu een soort weg ergens naartoe maar dat komt niet echt los zeg maar. Ik wacht op een soort break of bass change.
Wel goed gemixed, nice.
 
Lekker liedje, maar wel wat te herhalend, qua bass. Het lijkt nu een soort weg ergens naartoe
Dat hoort zo bij dub 8)

Ik vind em zalig, neemt je helemaal mee ergens naartoe ;) Bedankt voor de download ook, staat al op de mp3player ondertussen.
 
Lekker liedje, maar wel wat te herhalend, qua bass. Het lijkt nu een soort weg ergens naartoe maar dat komt niet echt los zeg maar. Ik wacht op een soort break of bass change.
Wel goed gemixed, nice.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Een harmonische afwisseling hier en daar (bijvoorbeeld een soort refreintje of brug) zou niet misstaan.
 
Lekkere groove. De basis doet mij denken aan Down Under van Man At Work. En dan weet je ook gelijk hoe je het verder zou kunnen uitwerken en dus ben ik het eens met Stupide: break, refrein, solootje etc.
 
Het meeste is wel gezegd. De manier waarop je opbouwt naar 3:40, vind ik heel gaaf gedaan. Dat zou je op meer plekker kunnen toepassen in je track. Subtiel richting geven. Verder gewoon lekker loom en past heerlijk bij het weer van vandaag (als je op de goede plek in Nederland woont).
 
Die lead is wel irritant op een gegeven moment. En die gitaren zo raar overstuurd ook wat minder.

Verder lekker geschud met je shaker ei hoor:D
 
Ik vind het veel te clean klinken voor dub. Dat mag best wat rauwer klinken wat mij betreft. Voor de rest is het idee leuk, maar zoals gezegd, de uitvoering vind ik deze keer helaas wat minder .
 
Back
Top