[video] sonOnos - Haunted

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.313
Locatie
Nijmegen
Dark acid techno jam. 8)

Elektron Octatrack, Machinedrum. Roland TR-8. Cyclone Analogic TT-303 Bassbot. Moog Music Inc. Slim Phatty. Strymon BigSky, El Capistan, Deco. OTO Machines Biscuit. Ensoniq DP4.
 
Hey, ik heb de volle 14+ minuten uitgeluisterd. Er waren hele vette duistere geluiden in te horen.. Maar je subbass staat veel te luid man, hij verneukt bijna ieder geluid dat erbij komt. Ik luister op Logitecs 5.1 surround met de subwoofer op heel laag, en toch... Ook zo dat je meer ruimte mag laten om te ademen, ik wil zeggen : af en toe de bassdrum dimmen.. Dat doe je, maar niet genoeg. Voor de rest wel een prima plaat. Succes ermee ! ;)
 
Wel met Gloomer eens ben qua mix aan de andere kant deed dit mij heel erg denken aan begin jaren 90 New York Techno, lekker ongepolijst ruw Jimmy Crash/ Direct Drive Recordings (toen al liefhebber was van dit soort ongepolijste ruwe schoonheid)
Wat kan ik hier meer over schrijven dan dat ik met een brede grijns aan het luisteren was maar het net even te lang vond en ik als oud dj zijnde al graag een andere track had willen in mixen.

Kortom: Goedgekeurd maar mag idd wat aanpassingen in het laag hebben (dat hij net even iets meer knalt)
verder rete dik (maar ik ben dan ook geen teer zieltje) :D
 
Thanks voor het luisteren alledrie! :)
Snap dat het niet voor iedereen is! ;)
Mix kan idd beter, maar ik vind het zelf eigenlijk niet zo storend. Hou wel van die abandoned warehouse sound hehe :D
 
zitten gave dingen in, zou wel goed tot zn recht komen op een rave in industriele setting haha
verder mag de kick wat prominenter aanwezig zijn en soms wat minder geluide tegelijk zou het ook dikker maken denk ik, bv de pads wat meer richting de achtergrond, of dat afwisselen
 
Wat een shit is dat zeg,en daar koop je duur materiaal voor?
Een smartphone,een scheet,en een omvormer en je bent er.
Denk dat de software slimmer is dan u.
Voor de liefhebbers ok!
 
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
@sinew1958: Houden we het een beetje vriendelijk? Kritiek kun je natuurlijk altijd opbouwend verwoorden. Het resultaat is hetzelfde, maar het komt zoveel vriendelijker over.
 
Bericht door een moderator:
@sinew1958: Houden we het een beetje vriendelijk? Kritiek kun je natuurlijk altijd opbouwend verwoorden. Het resultaat is hetzelfde, maar het komt zoveel vriendelijker over.
Sorry,was iets te scherpzinnig gesteld.Zo ben ik,en kritiek kan ik verdragen als geen ander.
Wat ik hier vaststel dat weinigen geen kritiek geven op een nummer(gewoon uit schrik als ze ooit zelf een nummer uitbrengen hier dan ook reacties gaan krijgen).
En eerlijk gezegd als ik het mag zeggen,en persoonlijk,weinig zaaks te horen.
 
Heb er over getwijfeld of ik hierop moest reageren.

Ik wil er toch iets over kwijt. Je zegt dat je scherpzinnig was in je reactie. Echter zie ik geen enkele inhoudelijke feedback of kritiek op mijn track.

Je hebt blijkbaar gevoelens bij het feit dat ik dure apparatuur heb of gebruik voor mijn muziek. Wat die gevoelens precies zijn is me niet duidelijk.

Mijn muziek vergelijken met een scheet is, hoewel amusant, verre van scherpzinnig.

Ten slotte maak je ook nog een aanname over mijn intelligentie. Ad hominem, much?

Beste Sinew, als je niets inhoudelijks te melden hebt, wil ik je verzoeken om je, naar mijn mening, niet al te scherpzinnige opmerkingen voor je te houden. Thanks! :)

P.S.: Bovenstaande is kritiek, ben benieuwd hoe goed je dit kunt verdragen. :D


Sorry,was iets te scherpzinnig gesteld.Zo ben ik,en kritiek kan ik verdragen als geen ander.
Wat ik hier vaststel dat weinigen geen kritiek geven op een nummer(gewoon uit schrik als ze ooit zelf een nummer uitbrengen hier dan ook reacties gaan krijgen).
En eerlijk gezegd als ik het mag zeggen,en persoonlijk,weinig zaaks te horen.
 
Heb er over getwijfeld of ik hierop moest reageren.

Ik wil er toch iets over kwijt. Je zegt dat je scherpzinnig was in je reactie. Echter zie ik geen enkele inhoudelijke feedback of kritiek op mijn track.

Je hebt blijkbaar gevoelens bij het feit dat ik dure apparatuur heb of gebruik voor mijn muziek. Wat die gevoelens precies zijn is me niet duidelijk.

Mijn muziek vergelijken met een scheet is, hoewel amusant, verre van scherpzinnig.

Ten slotte maak je ook nog een aanname over mijn intelligentie. Ad hominem, much?

Beste Sinew, als je niets inhoudelijks te melden hebt, wil ik je verzoeken om je, naar mijn mening, niet al te scherpzinnige opmerkingen voor je te houden. Thanks! :)

P.S.: Bovenstaande is kritiek, ben benieuwd hoe goed je dit kunt verdragen. :D


Scherpzinnig in die zin dat ik te bot was(misschien slechte mood gisteren).
Ik beoordeel jouw niet hé,enkel alleen de smaak van muziek,heb ook gezegd,voor de liefhebbers ok.
En smaken verschillen nu eenmaal,dit is m'n persoonlijke interpretatie.Als jij vast overtuigd bent van uw muziek maken,en uw ideeën wilt overbrengen,dan ben jij de meester op uw niveau en dan is eigenlijk ieder oordeel van wie ook gedoemd te mislukken.
Niet mijn genre,geen verontschuldigingen.
En wat betekent ' Ad hominem,much?'.(Ja kan het gemakkelijk opzoeken,maar eerlijk is eerlijk).
 
Een smartphone,een scheet,en een omvormer en je bent er.
Of het terecht is of niet, maar dit zou wel vet zijn. :D

Zo even al luisterend:
Lekker vage sounds in het begin. Daarna gaat meteen de beuk erin. Qua mix sluit ik me aan bij Gloomer, dat laag is helemaal volgesmeerd. En de rest eigenlijk ook wel. Op sommige sounds zit ook een enorme hoeveelheid reverb, zo lijkt het.

Ik vind het inmiddels zo rond vier minuten wel een lekker meeslepend deuntje. Die snare die er dan inkomt haalt me wel een beetje uit de trance.

Na een minuut of tien vind ik het wel mooi geweest. Er zit maar weinig dynamiek in die het spannend houdt. Dat is misschien ook een beetje het probleem met livejams: die worden vaak langer dan je denkt.
 
Back
Top