vst drum sampler/sequencer

wouter

\B-)
Lid sinds
8 februari 2002
Berichten
409
Hoi,

Weet iemand nog een goede vst(i) drum sample sequencer. Had zelf wel Machine II http://www.webmassiva.com/machine/p/ gevonden maar die werkt niet in mijn vst host (Audiomulch) ik krijg er tenminste geen geluid uit. Zoiets zoek ik dus. Fruity loops ken ik natuurlijk wel maar dat is overkill. Ik zoek gewoon een leuk (gratis) sample sequencertje. Iemand een idee?

Groeten,
Wouter
 
ik had nog een vraagje hierover ... welke andere vsts zijn er nog zoals battery, deze gebruik ik nu om drumsamples in te laden ... zijn er ook nog alternatieven hiervoor met hetzelfde princiepe, drumwav's inladen en dan als vst met midi gebruiken ...

greetz despe
 
Ik gebruik die loopazoid ook wel eens, maar eigenlijk vind ik hem te beperkt, hij heeft bv geen pitch per kanaal en je kunt geen effecten per kanaal geven, zoals bij de reason drumcomputer. Weer iemand een goede vst drumcomputer die lijkt op die reason drumcomputer? De dr 005 lijkt mij uitstekend, alleen had ik die gedownload, werkt ie niet op logic 5.1... als ik hem opstart loopt heel logic vast.. (meer mensen ervaringmee?) Iemand andere alternatieven??? (ik heb het dus over een sampler en geen synth)
 
Vroeger gebruikte ik in logic de exs sampler, omdat die makkelijk veel samples in 1 keer kon inladen en chromatisch kon mappen.
Weet iemand een andere vst plugin die dat kan?
Dus in 1 keer veel samples inladen en die per toets definiëren?
 
die heb je ook als freeware alleen,
dan kan je dan minder midi,
uitgangen gebruiken,

En er zijn meer wegen naar rome toch!!
Ik koop,tja dat zal wel moeten!!!





gr,michel
 
Back
Top