• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JUNO-60 GOEDKOOP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bertus

Stamgast
Lid sinds
28 juni 2010
Berichten
260
Vraagprijs: degene die het eerst voor mijn deur staat met 425 euro of meer heeft geluk. wie het eerst komt die het eerst maalt.

Juno-60 te koop. Heeft flinke gebruikssporen, maar is ook een juno met een verhaal. Dit instrument heeft jaren lang wereldwijd getoerd met eenbekende nederlandse band. De hele geschiedenis van de band inclusief foto's wordt bijgeleverd. Zit ook een leuke flightcase bij die ook het verhaal vertelt.

Er is een aantal gebreken dat moet worden opgelost. Ik heb de diagnose laten stellen door een professionele synthreparateur, Ik heb er echter voor gekozen hem niet zelf te laten repareren aangezien ik momenteel spaar voor iets anders. Zie hieronder de diagnose:

- Het ergste probleem is dat 1 van de 6 voices defect is. iedere 6de toets die je indrukt doet het niet. Dit heeft niets te maken met een haperend toetsenbord maar wijst erop dat een voice defect is. Daarnaast vond ik dat de slider voor DCO level in de bender het niet meer doet, en dat het LEDje voor de key transpose schakelaar het niet meer doet.

- Ook doen de memory switches het niet meer. Ik zal deze een voor een moeten los solderen, open breken, en het koolstofcontactje vervangen. Dan moet de arpeggio mode switch worden vervangen en ik denk dat alle sliders wel een schoonmaakbeurt kunnen gebruiken.

Wie o wie maakt me los?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top