Phochos 12inch; hoe draaien?

Enzo.F

vrijwillig lid
Lid sinds
31 mei 2010
Berichten
1.663
Locatie
a forest
Ik heb een gave plaat, transparant vinyl, geen hoes meer bij, wel jammer maar ik heb 'm in een transparante sleeve, een aanwinst in mijn "collectie". Wat ook gaaf of bijzonder is, is dat ie maar aan één kant geperst is. Gave keuze, dwingend, bijna Deutsche Democratische Republik-censuur-stijl "dit moet je luisteren", "Mehr gibt es nicht".
Wat ik me afvraag; dien je deze EP op 33 of 45 toeren te draaien, ik zet 'm altijd op zonder het toerental aan te passen. waardoor de plaat meestal op 33 toeren draait. Dit vind ik ERRUG lekker, slepend en dromerig, hoort dit op deze snelheid, is dit zo bedacht of ... ??

Als je de plaat niet hebt, het is je geld echt waard!

Phochos - Glaciers - Interface Phrase
 
Dat is een gave plaat inderdaad. Ik dacht dat hij 45 toeren was, maar dat weet ik niet zeker.
Dit heb ik ook met een paar andere platen, die draai ik liever op 33 toeren terwijl ze voor 45 toeren zijn geperst.
 
Dat is een gave plaat inderdaad. Ik dacht dat hij 45 toeren was, maar dat weet ik niet zeker.
Dit heb ik ook met een paar andere platen, die draai ik liever op 33 toeren terwijl ze voor 45 toeren zijn geperst.

Veel Legowelt doet het mijns inziens ook erg lekker op 33 als je daarvoor in de stemming bent.
 
vraag het aan ome Phooch, dat is dacht ik de maker van dit plaatje...

:mega:

Ome pochos is ruimdenkend
Ik verwacht dat hij het allebei oke vind
 
Zal vanavond even voor je doen, RSB

Die kicks en de melodie zijn zo fijn, op 33rpm
 
Vaak zit er in het vinyl (meer naar het midden, bij de uitloopgroef) zelf ook al info gestanst / geperst dat je alleen maar kan lezen met de juiste lichtval. Maar ik neem aan dat je daar al naar hebt gekeken :)
 
Ik weet niet of de rechten hebbende hiermee akkoord gaat, het zijn de eerste minuut van Glaciers en de laatste van Interface Phrase... Koop dit stuk vinyl als je het tegenkomt! Op 33rpm is het geweldig!

Bekijk bijlage Phochos-12inch.mp3
 
Ik vind het prima, hoor.:D

Maar Smackos is de producer van de plaat, hij heeft hem uitgebracht.
 
Laatst gewijzigd:
Dat is niet waar Phochos ik heb hem niet uitgebracht dat heb ik je al een keertje verteld, ik heb hem ook niet "geproduceerd" :D (ik ben toch geen ghost producer), dat heb jij gedaan jij bent de producer van de plaat, ik heb alleen een remix gemaakt van die interphase
De plaat was uitgebracht door DJ TLR van Creme Organization

zodoende ter aller info alle feitjes op een rij
 
Back
Top