mini-mono-jack naar mono-jack patch kabel?

GeHaPe

Stamgast
Lid sinds
13 september 2008
Berichten
133
Locatie
Castricum
Enig idee waar je mini-mono-jack naar mono-jack patch kabels kun halen? Ik wil een SQ1 aansluiten op mijn MS20, maar kan dit soort kabels nergens vinden. Gebruik van verloopstekkers vind ik niks.
Op diverse demo filmpjes van Korg zie ik dit soort (gele) kabels langskomen, maar die zijn dus niet te vinden.
 
Thomann heeft veel kabels, of allekabels.nl.

Ook bij Feedback, of tegenwoordig Keymusic, heb ik veel niet-alledaagse kabels kunnen kopen.

Mensen die zelf kunnen solderen en weten wat ze doen, denken er een stuk makkelijker over, maar ik val daar niet onder.
 
Ik los het meestal op door een normale kabel en een mini kabel allebei doormidden te knippen, en door twee helften aan elkaar te zetten 2x een groot-naar-klein kabel over te houden.

Is even prutsen met een soldeerbout en een paar stukjes krimpkous, maar dan heb je ook wat....
 
Ik heb voor stroom/ trigger kabel een audio tulp plug kabel met aan weerskanten een opzet stukje van tulp naar mini en van tulp naar Jack . Voor echte audio zou ik dat nooit doen maar trigger kabels denk ik kan het geen kwaadst
 
Minijack kabeltje + verloopje minijack->jack van 1,95, of mis ik iets?

Of een goeie patchkabel en een verloop jack->minjack van een paar euri meer/
 
Minijack kabeltje + verloopje minijack->jack van 1,95, of mis ik iets?

Of een goeie patchkabel en een verloop jack->minjack van een paar euri meer/

Ik mis idd iets , waar kan je voor mono verloop van 1,95 mini Jack naar Jack kabel + verloop kopen.
 
allekabels.nl bv?
 
Waarschijnlijk heb ik er dan over heen gekeken maar kon het niet vinden
 
Back
Top