• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SCI Tom met cartridges etc, Doepfer Regelwerk, ETI/Powertran vintage digital delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
SCI Tom met cartridges etc, Doepfer Regelwerk, ETI/Powertran vintage digital delay

Sequential Circuits TOM drum machine in perfecte staat, zeer mooi

met volledig uitgebreid geheugen, originele manuals (operation en midi), origineel voetpedaal en 2 cartridges (contemporary en basic percussion) - alles samen voor 500


Doepfer Regelwerk midi controller en cv/gate sequencer

vooral als cv/gate sequencer interessant, maar kan ook als midi controller dienst doen (of een combi van de 2)

alles syncen, erg fijn in een deels vintage setup of in combinatie met modular. 8 x cv/gate uit (!), 2 x midi in / uit en dinsync uit.
laatste versie, 1.71, verse batterij, perfect werkend en zeer net exemplaar - 400 euro

ik heb ook nog een ETI/Powertran digital delay line. erg fijne vintage deay met modulatie, freeze en nog veel meer. echt een bijzondere delay, werkt prima, maar sommige potmeters zijn vuil, dus beetje heen en weer draaien soms wenselijk - 300 euro.

ik heb nog geen mooie foto van de powertran kunnen maken/vinden.
 

Attachments

  • tom.jpg
    tom.jpg
    80,3 KB · Bekeken: 110
  • regelwerk.jpg
    regelwerk.jpg
    91,2 KB · Bekeken: 95
moderator, mag svp de ETI/Powertran vintge digital delay ook in de titel?

dan plaats ik wat foto's en omdat ik alles wegdoe, zet ik er meteen bodemprijzen bij:

sci tom 450 (wanneer heb je voor het laatst een tom aangeboden gezien, en dan zo mooi en compleet?!)

doepfer regelwerk 350 (je kan ook 2-300 uitgeven aan een eurorack 8 step sequencer, maar hier heb je er in 1 keer 8 met 16 steps + veel extra's en sync mogelijkheden!)

eti/ powertran digital delay line 250 (echt lekker vintage en bijzonder, zelf heb ik er meer voor betaald)

prijzen worden niet mooier, dan zet ik het weg in een doos, tot de onvermijdelijke nieuwe oprisping.
ook geen ruil, behalve dan als je een nordlead 1 in de aanbieding hebt.
 

Attachments

  • ddl.jpg
    ddl.jpg
    59,5 KB · Bekeken: 98
  • ddl close 1.jpg
    ddl close 1.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 103
  • ddl close 2.jpg
    ddl close 2.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 94
  • ddl close 3.jpg
    ddl close 3.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 101
  • ddl achter.jpg
    ddl achter.jpg
    79,6 KB · Bekeken: 92
tom verkocht,

regelwerk en delay zijn er nog, resp 350 en 250.

je hoeft mij niet te geloven, maar 8 x cv sequencen naar bijvoorbeeld je eurorack modular voor 350? en dan ook nog 8 gates, en je modular meteen gesynced aan midi en/of din....
daar kan geen eurorack sequencer tegenop.
 
eti/powertran verkocht

blijft over de doepfer regelwerk voor 350,--

eigenlijk begrijp ik dat niet zo goed, zeker met al die eurorackers hier.
 
doepfer regelwerk 1.71 in perfecte staat: 350

8 x cv/gate
2 x midi in/uit
din sync

8 track 16 step sequencer
mute buttons voor tracks en individuele steps
 
ik geef deze een laatste schop inclusief prijsverlaging:

325 inclusief opsturen voor een regelwerk versie 1.71 !
 
:slotje::slotje: mag hier n slot op svp? de regelwerk gaat morgen mee met het grof vuil


bedankt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top