Image Line gaat rewired


RewireForWebsite_ezg_1.gif

De prijs winnende uitgave van Image Line, FL Sturio krijgt een nieuwe addon, deze zal de ReWired host en client functionaliteit toevoegen aan de bestaande FL Studio!
Hier van is de beta versie al released voor de geregistreerde gebruikers en zal ook snel beschik baar zijn in de volgende gratis FL update, op dit moment is het in de beta 3d status, dus het zal niet lang meer duren.

Het ziet er naar uit dat deze in tracker vorm begone software uit gave, een duidelijke geduchte concurent gaat worden voor de bestaande muziek software pakketten.

info:
www.flstudio.com
 
Laatst gewijzigd:
heeej das wel heel handig! :D
 
Wat kan je met Rewire? Ik dacht dat Rewire een tool was om Reason te koppelen in Cubase?
 
nu kan je reason gebruiken met FLstudio
 
Re: Image Line gaat rewired

Origineel geplaatst door Tron

Het ziet er naar uit dat deze in tracker vorm begone software uit gave, een duidelijke geduchte concurent gaat worden voor de bestaande muziek software pakketten.

Ik denk het niet. Daarvoor is het gewoon te slecht :D
 
Origineel geplaatst door Tron
nu kan je reason gebruiken met FLstudio

Aaah okee, niet echt denderend dus. Heb reason nooit echt wat gevonden.
 
dat is maar 1 van de dingen die je er mee zou kunnen verder ben ik zelf ook nog niet zo bekend met re-wire maar je zou dus ook rebirth en zo kunnen gebruiken
 
Re: Re: Image Line gaat rewired

Re: Re: Image Line gaat rewired

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik denk het niet. Daarvoor is het gewoon te slecht :D

dus jij kan er niet mee werken :P
 
ik dacht dat het bedoeld was om de fruity kanalen vir rewire direct door te sluizen
naar de mixer van cubase ?!
 
Origineel geplaatst door endonyx
ik dacht dat het bedoeld was om de fruity kanalen vir rewire direct door te sluizen
naar de mixer van cubase ?!

dat lijkt mij ook,rewire is gemaakt om te werken met cubase...dus om idd de fruitykanalen te sluizen naar cubase,waardoor je wel over een betere eq beschikt...opzich wel geinig,maar dat kon je ook al via de fl vst-i...maar nu kun je zeker reason,fruity en cubase tegelijk gebruiken...argh....gaat nergens over...
in principe zou het ook met reason en fruity moeten werken het is volgens mij gewoon een soort overdrachtsprotocol
afijn wat moet je met al die progjes door elkaar...ik vind het 10x nix...wel leuk als je wat oudere tracks met fruity hebt gemaakt en daar bepaalde dingen uit wilt halen zonder ze te moeten namaken of als audio weg te schrijven.
 
waarom brengen ze bij prophead niet een standalone rewire mixer (met vst support)(doen ze daar ook is aan mee)
 
wat houdt dat eigenlijk in die adapted versies die je sinds kort bij protools le krijgt,ik heb er nog weinig over kunnen vinden
 
Back
Top