just a loop - 101

Thanks, ook voor de like op SoundCloud! (of was het je hacker?)

Ik denk dat ik er nog een paar maten aan vast plak. De sporen die ik heb kunnen nog wel iets langer. Wat misschien grappig is, is dat dit 101ste deuntje toevallig een heel klein beetje weg heeft van mijn allereerste muziekje zo'n 5 jaar geleden.. :-)

http://scepticist.bandcamp.com/track/just-a-loop-01
 
Zelf vind ik het ook leuk om mijn eigen muziekjes in de trein of bus te luisteren... :-D
 
Drum swingt lekker. Goeie vaart in de track en rauwer dan ik van je gewend ben. En weer beter dan de vorige (hoewel ik je jubileumtrack heb gemist). Die leadsynth mag van mij wel een heel stuk luider trouwens. Mooie akkoorden/opbouw heb je gebruikt.
 
Dank dat deze track niet aan uw aandacht is ontsnapt, waarde doc!
(alles valt terug te luisteren in mijn archiefje http://scepticist.bandcamp.com/)

rauwer dan ik van je gewend ben.

Vlak voordat ik deze track maakte heb ik me verdiept in een elektropunkbandje waar ik onlangs verliefd op raakte.... Misschien heeft dat invloed gehad, al is mijn deuntje nog heel liefjes daarbij vergeleken... :-D

Die leadsynth mag van mij wel een heel stuk luider trouwens.

Hmm, ik weet niet of ik het daarmee eens ben... Zal nog ff goed luisteren!
 
Zelf vind ik het ook leuk om mijn eigen muziekjes in de trein of bus te luisteren... :-D

Hier ook:) Heel raar eigelijk, dat me eigen werkjes - hoe simpel ook - nooit vervelen. Mijn muziek is echt crap maar toch vind ik het nooit vervelend om te luisteren.

Vette track! Ik heb nog een lange weg te gaan als ik al jullie pareltjes zo hoor telkens. (hoe krijg ik die verdomde noise uit me signaal :()
 
Hier ook:) Heel raar eigelijk, dat me eigen werkjes - hoe simpel ook - nooit vervelen.

Nou dat is bij mij wel heel wisselend... Soms kan ik ze ook helemaal niet verdragen..
Omdat het deels 'autobiografisch' is word ik meteen weer herinnerd aan een bepaalde periode. En dat is niet altijd leuk! :-D

Maar idd in de trein of bus heb ik vaak wel geduld om, terwijl het landschap langszoeft, naar mijn eigen deuntjes te luisteren.... :-)
 
Back
Top