mag-het-ietsje-meer-zijn-marktplaats

Voor de rest schappelijke prijzen bij die vent... Grapjas idd, maar zo ken ik er meer... Zag laatst een filterboardje voor een sampler van 20 jaar oud voor bijna 200,-
 
Gelukkig voor de bieders zijn biedingen op marktplaats niet bindend.

Ik zie het wel eens gebruikt worden als tactiek voor verkopertje-pesten. Er zijn kennelijk mensen die marktplaats-vetes hebben.
 
Of een manier om een bepaalde advertentie te 'blokkeren'. Bijvoorbeeld als het een oplichter is, om ervoor te zorgen dat anderen er niet intrappen. Je biedt niet snel over tien miljoen heen. :)
 
Ik betrapte er een op MP die zelf iets verkocht en opbood op de andere verkoper. Omdat zijn prijs lager was dan de eerste zijn advertentie. Die heb ik eens op facebook mijn gedacht gezegd. Hij had geen idee hoe ik dat wist.... Internet is veel kleinere wereld dan men denkt...
 
Ja, leuk, heb ik ook een keer gehad.... dat iemand mij wat ik op Facebook had gezegd ging mailen via Marktplaats. Ging over een Akai S612 van €650. Was jij dat Klinkske? :D
(Ik was op zoek naar eentje toen)

Anyway... Ik heb contact gehad met de verkoper.... de BassStation mag voor €850 weg.
 
Haha, voor 850 heb je twee nieuwe, toch??
 
Tja voor die verkoper geld er maar 1 ding:):

image.png
 
Of een manier om een bepaalde advertentie te 'blokkeren'. Bijvoorbeeld als het een oplichter is, om ervoor te zorgen dat anderen er niet intrappen. Je biedt niet snel over tien miljoen heen. :)

volgens mij is het motief meestal minder nobel - gunnen ze gewoon een verkoper of aspirant koper niet de deal die ze zelf zouden willen, als ze geld hadden.

ik had het idee dat deze verkoper een tamelijk onwetende opkoper was, of een muzikant op middelen die gewoon echt helemaal niks met prijzen heeft. hij had ook een voyager te koop, met een toetsenbord waarvan de toetsen niet helemaal recht stonden, voor 500. daar werd al vlot tot 1600 voor geboden, wat ik voor deze al te veel vond, maar voor een ander misschien een interessante instapprijs voor een voyager die wat aandacht nodig heeft.
prompt werd er 2750 geboden, want o stel je voor, dat iemand een voyager zou kunnen kopen voor 1600 - dat gun je toch niemand?

na heel wat jaren wheelen en dealen, ruilen en huilen, hopen en kopen, heb ik wel geleerd dat afgunst heel vaak een drijvende factor is in synthesizer handel land en ik heb een paar mensen leren kennen die dat echt letterlijk tot in het gestoorde/ziekelijke doorvoeren.

hoe leuk al die spulletjes ook zijn, de kunst is toch om een beetje te relativeren.
ik ga die novation niet kopen denk ik. dat dan weer wel.
 
Back
Top